Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii principale:
- coordoneaza activitatea depozitului din punct de vedere administrativ;
- coordoneaza si controleaza permanent activitatea de depozitare, stocare, aranjarea cutiilor pe rafturi;
- organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatiide transport cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare;
- cordoneaza activitatea de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;
- planifica si coordoneaza necesarul de materiale/ produse;
- ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse, achizitii etc;
Profilul candidatului:
- absolvent de studii superioare;
-experienta pe un post similar de cel putin 3 ani;
- nivel peste mediu in utilizarea Word, Excel, Outlook;
- comunicativ, ambitios, dornic de afirmare;
- cunostinte limba engleza;
- abilitate de lucru individual dar si in echipa.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Bonuri de masa;
- Masina de serviciu;
- Mediu de lucru profesionist
- Telefon de serviciu;
- Laptop de serviciu;
- Decontare transport;