COORDONATOR MARKETING & ADMINISTRARE VANZARI

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Administrare/ Suport vanzari:

  • Preluarea, verificarea si transmiterea comenzilor, conform procedurilor in vigoare
  • Lanzarea comenzilor catre furnizori
  • Organizarea si planificarea livrarii de echipamente
  • Emiterea si transmiterea facturilor
  • Asigurarea corespondentei departamentului cu clienti, furnizori etc
  • Administrarea generarii leadurilor
  • Suport CRM – colectarea si analiza datelor clientilor/prospectilor
  • Colectarea, analiza si comunicarea informatiilor legate de piata si clarificarea intrebarilor clientilor
  • Statistici lunare oficiale de vanzari si analiza statisticilor
  • Dezvoltarea, traducerea  si inventarul materialelor de vanzare
  • Suport administrativ pentru licitatii organizate de catre key accounts precum si de licitatii publice

Marketing:

  • Selectia de furnizori si asigurarea intregului necesar de materiale de marketing pentru activitatile stabilite ale Companie, conform bugetului aprobat;
  • Implementarea si supervizarea Corporate Identity,
  • Actualizarea continua a paginii de internet oficiale impreuna cu managementul local
  • Administrarea comunicarii Social Media
  • Dezvoltarea, implementarea, ajustarea si executia politicii de comunicarea comerciala externa precum si a proceselor aferente (pagina web, informatii presa, flyere, newsletter, publicitate, marketing direct etc)
  • Organizarea activitatilor legate de clienti (media plan, evenimente pentru client, prezentari brand si produse)
  • Planificarea, organizarea targurilor si/sau a altor evenimente
  • Achizitia, administrarea, distributia si follow-up-ul bugetului pentru materiale promotionale
  • Organizarea si colaborarea cu parteneri externi pentru promovarea vanzarilor/produselor, inclusiv survey-uri de marketing prin telefon
  • Dezvoltarea materialelor dedicate promovarii, campaniilor, referintelor prezentarilor pentru segmentele de business
  • Organizarea activitatilor CSI

 

  • Limba engleza (scris/vorbit)
  • Windows Office ;
  • O foarte buna comunicare, planificare si organizare proprie;
  • Mentinerea unui mediu de lucru armonios in departament ;

 Loc de munca :

  • Sediul Companiei ;
  • Alta locatie din tara sau in afara tarii,desemnata de catre Companie.

Salariul : negociabil in functie de experienta candidatului.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Still Material Handling Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Still Material Handling Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Still Material Handling Romania SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?