Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Coordonator - Departament MIS, Bugetare si Control
Responsabilitati principale ale rolului:
- Pregateste, coordoneza şi / sau revizuieste rapoarte si analize periodice cu privire la pozitia financiara şi rentabilitatea băncii, inclusiv (dar nu limitat la) analiza creditelor şi depozitelor pe linii de activitate, produse şi segmente, evolutia celorlalte pozitii din bilant, ratele medii ale dobanzii, calitatea activelor, colectare, contul de profit si pierdere, cota de piata etc;
- Pregateste, coordoneza şi / sau revizuieste rapoarte si analize solicitate de către alţi clienţi interni si din cadrul grupului, atat periodice cat si ad-hoc;
- Coordoneaza activitatea de control a costurilor in ceea ce priveste:
- viza de buget pe aprobarile de achizitie/plata pentru cheltuieli operationale/ de capital;
- analize actual versus actual perioada precedenta si actual versus buget;
- reconcilieri periodice cu diviziile sponsor;
- Asigura suport in procesul de bugetare si prognozare prin furnizarea de date financiare, comunicarea cu alte departamente, pregatirea de rapoarte relevante etc;
- Sprijina implementarea noilor sisteme IT prin furnizarea de specificaţii MIS şi testare;
- Initiaza modificări in ceea ce priveste metodele de contabilizare astfel incat toate informatiile relevante sa fie usor accesibile pentru scopurile MIS;
- Coordoneaza ajustarile şi calculele extra contabile MIS in ceea ce priveşte portofoliul de credite externalizate;
- Recomanda modificări in ceea ce priveste intocmirea rapoartele existente in cadrul Diviziei Financiar si MIS prin automatizarea lor. Propune modalitati mai eficiente de raportare prin remodelarea necesitatilor de raportare din cadrul Diviziei Financiar si MIS;
- Initiaza modificări in ceea ce priveste metodele de contabilizare astfel incat toate informatiile relevante sa fie usor accesibile pentru scopurile MIS.
- Revizuieste/ intocmeste pachetul de raportare de grup.
Cerintele rolului:
- Educatie: diploma universitara in domeniul economic
- Limbi straine: engleza scris si vorbit - nivel avansat
- Experienta de lucru: 3-5 ani experienta in domeniul bancar sau audit /consultanta (in domeniul bancar)
- Calificarea ACCA constituie un avantaj
- Abilitati/ cunostinte specializate: domeniul bancar, IFRS, reglementari prudentiale BNR, contabilitate financiara, contabilitate de gestiune, bugetare, abilitati analitice, cunostinte solide Microsoft Office (Excel, Word, Power Point) si baze de date
- Competente: capabil de lucru in echipa, capabil de lucru sub presiune, atentie la detalii, capabil de respectarea termenelor, orientare spre rezolvarea problemelor, abilitati de comunicare, competente analitice, capabil de identificare si stabilire a prioritatilor.