Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Unitatea Retail/Departament Intreprinderi Mici/Sector Produse IM
Obiectivul / misiunea postului
Dezvoltarea produselor existente si propunerea de noi produse de activ si pasiv adresate Intreprinderilor Mici, urmarind realizarea obiectivelor.
Responsabilitati principale
Analizează piaţa întreprinderilor mici în ceea ce priveşte oportunităţile de dezvoltare produse, strategia de vânzări şi promovarea produselor, atat in ceea ce priveste creditele cat si produsele tranzactionale;
- Identifica oportunitatile de imbunatatire a produselor/serviciilor si comportamentul de cumparare al clientilor Intreprinderi Mici si nevoile acestora sau recomanda noi produse/ inainteaza spre aprobare propunerile respective, in concordanta cu cerintele pietei;
- Colaboreaza la elaborarea normelor, procedurilor interne si documentelor bancare pentru implementarea produselor de activ si pasiv;
- Sustine entitatile din cadrul Bancii in activitatea de promovare si vanzare a produselor de economisire, prin participari la training-uri de vanzari si asistenta permanenta a acestora;
- Contribuie la realizarea unui plan de promovare, activităţi de marketing şi campanii de publicitate. Cooperează la editarea textelor pentru materialele publicitare;
- Monitorizează portofoliile de produse alocate;
- Crează o bază de date pentru clienţii IM adunând informaţii privind date statistice, juridice şi financiare din partea autorităţilor române şi asociaţiilor profesionale;
- Organizează, coordonează şi centralizează studiile de cercetare privind satisfacţia clienţilor IM având drept scop fidelizarea acestora;
Cerintele postului
Educatie: Studii superioare
Limbi straine: engleza, nivel avansat
Experienta profesionala: min 2 ani intr-o pozitie similara (experienta in analiza de piata, dezvoltarea produselor bancare etc)
Abilitati/ cunostinte specializate: abilitati IT (MSWord, Excel, Powerpoint etc) nivel avansat
Abiltati de comunicare
Abilitati de convingere si influentare
Viziune
- Gandire de afaceri
- Concentrarea pe client
- Concentrare pe rezultate
- Facilitarea si implementarea schimbarii
- Supervizarea oamenilor si a echipelor
- Acceptarea diversitatii
- Impact si influenta