Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Perfect Pet este cea mai populara destinatie pentru proprietarii de animale ce cauta servicii medicale sau de frizerie. Avem 4 locatii in Bucuresti si dorim sa crestem in continuare. Suntem in cautarea unei persoane care sa preia coordonarea unor activitati:
- stabilirea orarului personalului din receptie (momentan 8-9 persoane), angajarea colegelor noi atunci cand este nevoie si substituirea lor cand apar situatii neprevazute
- activitati de contabilitate primara: plati furnizori, emiterea unor facturi catre clienti, suport pentru inregistrarea NIR-urilor de catre colegii din locatii (le fac singuri in fiecare locatie, uneori au nevoie de ajutor), coordonare activitati de inventar
- organizarea si mentinerea unor diverse seturi de acte necesare in locatii (actele obligatorii in caz de control, dosarele de personal) - conform unor liste prestabilite
- participarea activa la interactiunea cu proprietarii de animale - preluarea unor ture de receptie (partial sau integral), cu scopul pastrarii unei bune cunoasteri a activitatii si situatiilor intampinate de colegii din receptie
Toate activitatile se vor face initial cu ajutorul colegilor ce au avut aceste responsabilitati, pentru a se intelege modul in care lucram noi. Totusi - experienta in coordonarea unor activitati, contabilitate primara si vanzare directa catre clienti este necesara.
Fiind un domeniu aparte - cu implicatii emotionale de partea clientilor, cautam intotdeauna colegi ce au experienta cu animale de companie (macar sa fi avut acasa caini si/sau pisici).