Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Pentru detalii complete cu privire la acest aspect, va rugam sa vizitati site-ul nostru.
Responsabilitati:
- Monitorizeaza activitatea si raportarea departamentului Call Center, respectiv indeplinirea indicatorilor de performanta de catre acestia;
- Intermediaza legatura directa intre departamenele Call Center, vanzari, subscriere si daune;
- Identifica nevoile asiguratilor si faciliteaza acestora accesarea beneficiilor politei;
- Analizeaza solicitarile clientilor din perspective calitative si de business;
- Intocmeste adresele oficiale de raspuns pentru diversele solicitari ale asiguratilor, respectand termenele interne, asigurandu-se ca sunt respectate cerintele legale/contractuale in vigoare la data intocmirii raspunsurilor;
- Identifica cauzele care au generat solicitari de informatii, urmarind stabilirea de masuri care sa previna reaparitia acestora in viitor;
- Actioneaza proactiv in gasirea de solutii si implementarea de masuri pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite catre clienti;
- Gestioneaza conturile VIP;
- Perticipa la sesiunile de implementare;
- Mentine relatia cu celelalte departamente din companie;
- Intocmeste rapoarte referitoare la activitatea desfasurata.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte bune de limba engleza;
- Minimum 3 ani experienta pe o pozitie similara;
- Orientare spre realizarea obiectivelor;
- Cunostinte in domeniul asigurarilor de sanatate;
- Foarte bune abilitati de negociere si vanzare;
- Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
- Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii.
- Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
- Asumarea responsabilitatii;
- Atentie la detalii;
- Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
- Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.