Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii:
- organizarea, coordonarea si controlul activitatii departamentului Service (atelierele mecanic si caroserie) ;
- gestionarea implementarii standardelor, proceselor si strategiilor specifice Dacia;
- analiza pietei locale, definirea potentialului zonei si dezvoltarea strategiei comerciale;
- gestionarea dosarelor de dauna;
- elaborarea planurilor de actiune in materie de calitate, volum si rentabilitate si urmarirea aplicarii lor.
Cerinte:
- studii superioare de specialitate - Autovehicule rutiere;
- experienta intr-un post similar minim 3 ani;
- abilitati de coordonare, orientare catre rezultate, capacitate de motivare a echipei;
- flexibilitate si adaptare la un mediu de lucru competitiv si dinamic.
Beneficii:
- sistem de salarizare corelat cu rezultatele obtinute;
- tichete de masa;
- vouchere de vacanta in functie de realizari;
- oportunitati de dezvoltare a carierei pe termen lung;
- acces la planuri de formare profesionala continua.