Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități
- Organizare activitate atelier
- Organizarea activității personalului aflat în subordine
- Menținerea relației cu clienții
- Întreținerea relației cu furnizorii de componente hidraulice necesare desfășurării activității atelierului.
- Întocmirea devizelor de lucru și transmiterea informațiilor către departamentul facturare / contabilitate
- Obținerea documentației pentru utilajele / echipamentele ce urmează a fi reparate
- Prioritizarea sarcinilor/lucrărilor în interiorul departamentului
- Ofertarea lucrărilor de reparație sau înlocuire
- Supervizarea lucrărilor / reparațiilor
- Lansarea comenzilor de piese / componente
- Raportare progresului lucrărilor către superiori
- Realizare de rapoarte în ceea ce privește activitatea atelierului de reparații.
- Instructaj și organizare SSM pentru personalul din subordine
Cerințe
- Studii superioare în domeniul tehnic: inginer mecanic, AR, etc.
- Înțelegerea și realizare desen tehnic
- Limba engleză nivel conversațional
- Aptitudini de utilizare PC: navigare web, pachetul office, etc.
- Aptitudini de lucru în echipă
- Bun organizator
- Persoană implicată cu atitudine proactivă
- Cunoștințe de bază în domeniul acționărilor, traseelor, utilajelor hidraulice reprezintă avantaj
- Permis conducere cat. B