Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
Organizeaza si coordoneaza tehnic si administrativ activitatea departamentului de service, planifica interventiile de mentenanta. Gestioneaza, totodată, relația cu toți furnizorii noștri și se asigura că reclamațiile lor sunt rezolvate rapid și cu profesionalism. Practic, vei asigura bunul mers al fluxului de service.
Asigura disponibilitate resurselor umane si materiale necesare interventiei(personal, piese de schimb etc.)
Supervizeaza calitatea interventiilor service: promptitudine, respectare programari de mentenanta, reducere costuri, aplicare reguli de functionare (angajamente contractuale, securitatea muncii etc.)
Cerinte:
Studii superioare profil tehnic
Experienta in domeniul tehnic pe partea de service/mentenanta utilaje minim 3 ani
Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor)
Bune cunostiinte de limba engleza si italiana
Profilul candidatului ideal:
Abilitati de comunicare si relationare; spirit comercial si de echipa; atitudine puternic pro-activa
Capacitate organizatorica; rigurozitate; adaptabilitate
Seriozitate si corectitudine profesionala
Beneficii:
salariu avantajos
posibilitate de specializare in strainatate
posibilitate de a lucra intr-o companie recunoscuta in domeniu
laptop, telefon