Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITĂŢI
- Înregistrează apelurile clienților cu privire la cererile de reparație, garanție, punere în funcțiune și efectuează un pre-diagnostic telefonic pentru a organiza intervenția cu un minim de costuri;
- Coordonează, informează şi motivează angajaţii din subordine în vederea obţinerii calităţii de cel mai bun ofertant de service din piață;
- Planifică lucrările în atelier și în teren în vederea unei deserviri cât mai bune a clienților;
- Planifică lucrările de punere în funcţiune şi întreţinere a utilajelor vândute către clienti;
- Verifică și comunică clienților devizele de reparație si urmărește evoluția reparațiilor;
- Monitorizează comportamentul clienților și urmărește satisfacția acestora prin soluționarea reclamațiilor.
CERINȚE
- Studii superioare în domeniul tehnic, de preferat în domeniul agricol;
- Experiență în domeniul reparațiilor mecanice, electrice, hidraulice;
- Experiență în management și organizare a lucrului unei de echipe;
- Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu;
- Permis conducere categoria B.
PROFIL CANDIDAT
- Seriozitate, proactivitate și implicare în activitate;
- Capacitate de auto – motivare;
- Înțelegerea nevoilor clientului;
- Abilități de negociere și conversaționale foarte bune;
- Organizare și rigurozitate.