Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Coordonator Telebankeri
Serviciul PHONE BANKING/ Directia OPERATIUNI LA DISTANTA
(locatie Brasov)
Principalele responsabilitati:
-
Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare solicitare a telebanker-ilor, monitorizand in timp real activitatea zilnica a acestora;
-
Participa la testarea si implementarea de noi facilitati ale aplicatiei de Phone Banking, precum si la campaniile de promovare a produselor bancii;
-
Asigura verificarea si controlul zilnic, prin sondaj, a tranzactiilor bancare initiate prin Phone Banking;
-
Efectueaza reconcilierea platilor interbancare intre aplicatia de Phone Banking si OPH Centralizat;
-
Supravegheaza corecta aplicare a prevederilor regulamentelor, notelor de serviciu si procedurilor de lucru;
-
Pastreaza legatura cu directiile implicate in activitatea de Phone Banking;
-
Solutioneaza reclamatiile care vizeaza Serviciul Phone Banking prin identificarea cauzelor generatoare si adoptarea unei masuri corective;
-
Participa la sesiunile de instruire organizate de banca; mentine la zi cunostintele profesionale: produsele si serviciile bancii, procedurile de lucru;
-
Transmite echipei informatii interne/ externe cu impact asupra activitatii Phone Banking;
-
Efectueaza sesiuni de evaluare si dezvoltare a abilitatilor telebanker-ilor si ofera acestora feedback privind activitatea depusa;
-
Participa la indeplinirea obiectivelor directiei prin indeplinirea obiectivelor individuale;
-
Intocmeste rapoarte statistice cu privire la activitatea de Phone Banking atat a activitatii telebankerilor cat si a operatiunilor clientilor.
Cerinte minime de ocupare a postului:
-
Studii superioare;
-
3 ani vechime in munca;
-
2 ani vechime in domeniul specific de activitate;
-
Experienta pe o functie de coordonare similara constituie un avantaj;
-
Abilitati dezvoltate de comunicare, relationare, negociere si vanzare, orientare catre client si business;
-
Capacitatea de planificare si prioritizare a sarcinilor, de organizare si rezolvare de probleme; abilitati de coordonare;
-
Persoana proactiva, orientata spre rezultate, cu abilitati de a lucra in echipa;
-
Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
-
Abilitatea de a lucra cu termene stranse;
-
Bune cunostinte de limba engleza;
-
Cunostinte de operare PC.
Beneficii: