Coordonator Telebankeri - Brasov - Phone banking

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Coordonator Telebankeri

Serviciul PHONE BANKING/ Directia OPERATIUNI LA DISTANTA

(locatie Brasov)

Principalele responsabilitati:

  • Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare solicitare a telebanker-ilor, monitorizand in timp real activitatea zilnica a acestora;

  • Participa la testarea si implementarea de noi facilitati ale aplicatiei de Phone Banking, precum si la campaniile de promovare a produselor bancii;

  • Asigura verificarea si controlul zilnic, prin sondaj, a tranzactiilor bancare initiate prin Phone Banking;

  • Efectueaza reconcilierea platilor interbancare intre aplicatia de Phone Banking si OPH Centralizat;

  • Supravegheaza corecta aplicare a prevederilor regulamentelor, notelor de serviciu si procedurilor de lucru;

  • Pastreaza legatura cu directiile implicate in activitatea de Phone Banking;

  • Solutioneaza reclamatiile care vizeaza Serviciul Phone Banking prin identificarea cauzelor generatoare si adoptarea unei masuri corective;

  • Participa la sesiunile de instruire organizate de banca; mentine la zi cunostintele profesionale: produsele si serviciile bancii, procedurile de lucru;

  • Transmite echipei informatii interne/ externe cu impact asupra activitatii Phone Banking;

  • Efectueaza sesiuni de evaluare si dezvoltare a abilitatilor telebanker-ilor si ofera acestora feedback privind activitatea depusa;

  • Participa la indeplinirea obiectivelor directiei prin indeplinirea obiectivelor individuale;

  • Intocmeste rapoarte statistice cu privire la activitatea de Phone Banking atat a activitatii telebankerilor cat si a operatiunilor clientilor.

Cerinte minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare;

  • 3 ani vechime in munca;

  • 2 ani vechime in domeniul specific de activitate;

  • Experienta pe o functie de coordonare similara constituie un avantaj;

  • Abilitati dezvoltate de comunicare, relationare, negociere si vanzare, orientare catre client si business;

  • Capacitatea de planificare si prioritizare a sarcinilor, de organizare si rezolvare de probleme; abilitati de coordonare;

  • Persoana proactiva, orientata spre rezultate, cu abilitati de a lucra in echipa;

  • Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;

  • Abilitatea de a lucra cu termene stranse;

  • Bune cunostinte de limba engleza;

  • Cunostinte de operare PC.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;

  • Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CEC Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?