COORDONATOR VANZARI INTREPRINDERI MICI

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Coordoneaza echipa de Ofiteri Bancari Intreprinderi Mici si Manageri de Sucursala, în scopul dezvoltarii la nivel de retea a activitatii bancare pe segmentul de clienti Intreprinderi Mici, asigurând maximizarea profitabilitatii pe aceasta zona de business.

 Responsabilitati principale

  • Coordonează la nivel de retea activitatea de vânzare, în scopul dezvoltarii afacerilor, cresterii vânzărilor si realizarii obiectivelor bugetate ale retelei pe segmentul de clienti companii mici.
  • Stabileste, impreuna cu unitatile de business specifice, bugetul în ceea ce priveşte ţintele de vânzări pe segmentul de clienti companii mici, participă la procesul de stabilire a valorilor de referinta in ceea ce priveşte performanta fortei de vânzare si propune strategii adecvate.
  • Monitorizeaza  si coordoneaza activitatea si performanta fortei de vanzare SBB din sucursale
  • Coordoneaza activitatea Ofiterilor Bancari Intreprinderi Mici si a Managerilor de Sucursala in scopul dezvoltarii si mentinerii portofoliului de clienti companii mici.
  • Colecteaza, primeste si verifica feedback-ul primit de la peroanele responsabile pe segmentul de clienti intreprinderi mici (RM, BM etc.)
  • Asigura legatura intre sucursale si celelalte departamente din centrala Bancii (Resurse Umane, MIS, Administrare Credite, Risc, etc.) in ceea ce priveste activitatea pe segmentul companii mici (training, operatiuni, analiza credite, risc, etc.)
  • Analizeaza nevoile clientilor si transmite unitatilor specifice de business propuneri in concordanta cu aceste nevoi, concentrându-se pe promovarea produselor si serviciilor standard, inclusiv pachete destinate segmentelor de nisa.
  • Coordonează Ofiterii Bancari Intreprinderi Mici si Managerii de Sucursală in scopul promovarii oportunitatilor de vanzare incrucisata a produselor destinate intreprinderilor mici, precum si cele destinate persoanelor fizice.
  • Pregateste documentatia necesara si intocmeste rapoarte solicitate de sefii ierarhici in ceea ce priveste vanzarile pe segmentul de clienti companii mici.

 

Cerintele postului

  • Educatie: studii superioare, preferabil în economie, finante sau administrarea afacerilor
    Limbi straine: Engleza, nivel mediu – scris, vorbit, citit
  • Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul financiar-bancar sau domenii similare care respecta conditiile impuse de reglementarile legale in vigoare
  • Abilitati/ cunostinte specializate: abilitati IT (MS Office, etc.) – nivel  mediu

 

  • Competente:

 

  •  abilitati de vanzare, coordonare, orientare spre client
  •  abilitati de comunicare
  • capacitate de planificare si organizare
  • capacitate de elaborare si implementare strategii

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?