Descrierea jobului
Scopul postului:
Coordoneaza activitatea si personalul statiei de distributie de carburanti in vederea cresterii profitabilitatii si a loializarii clientilor.
Descrierea postului:
1. Coordoneaza echipa aflata in subordine, in scopul derularii eficiente a operatiunilor si livrarii de servicii de calitate in cadrul statiei de distributie carburanti:
• planifica activitatile in functie de calificarile angajatilor si de tipurile de servicii furnizate de statie;
• programeaza turele de lucru astfel incat programul sa fie acoperit eficient cu resursele existente si mentine evidenta timpului lucrat (pontajul lunar) pentru personalul statiei;
• Verifica tinuta operatorilor, starea si curatenia uniformelor;
• Propune solutii pentru rezolvarea eventualelor disfunctionalitati (problemele de performanta nesatisfacatoare sau de disciplina) in cadrul echipei, conform procedurilor interne si legislatiei in vigoare .
2. Coordoneaza procesul de aprovizionare cu marfa, pentru a pune la dispozitia clientilor stocuri de produse corespunzatoare, atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ:
• Verifica respectarea normelor de receptie a marfurilor livrate de furnizori (termenul de garantie, calitatea si cantitatea marfii, conformitatea cu oferta / comanda);
• Verifica NIR-urile pentru facturile de carburant si marfa din magazin conform procedurilor interne;
• Implementeaza si urmareste respectarea normelor interne privind rotatia stocurilor si tratamentul marfurilor perisabile;
• Intocmeste comenzile pentru produsele din magazin / restaurant;
3. Implementeaza strategia de marketing la nivelul statiei (standardele de mercantizare, programele/ tehnicile de promovare, etc.) si politica de preturi in scopul cresterii volumului vanzarilor in statie:
• Urmareste evolutia preturilor carburantilor in statiile concurente si raporteaza modificarile acestora, catre persoana desemnata;
• Monitorizeaza si verifica procesul de schimbare a preturilor produselor petroliere si a celor din magazin/restaurant;
• Verifica vizibilitatea statiei din exterior (semnale luminoase, pilon, etc);
• Propune solutii care sa duca la cresterea vanzarilor, atat la produsele petroliere cat si la cele din magazin, catre departamentele implicate (Operare, Magazine, Vanzari);
• Supervizeaza procesul de servire a clientilor in cadrul statiei, in conformitate cu standardele companiei in scopul cresterii satisfactiei acestora si a loializarii lor.
4. Supervizeaza mentenanta echipamentelor statiei si a statiei per ansamblu in scopul prevenirii disfunctionalitatilor sau a remedierii lor prompte:
• Verifica starea echipamentelor tehnice din statie ;
• Notifica departamentul tehnic / furnizorul de servicii de mententanta cu privire la reparatiile necesare; monitorizeaza realizarea reparatiilor;
• Verifica starea de curatenie a statiei si a spatiilor inconjuratoare (platforma, terasa, spatiu verde, borduri).
5. Supervizeaza inregistrarea, verificarea si reconcilierea tranzactiilor derulate in contabilitatea statiei in scopul mentinerii complete si corecte a evidentei lor, in conformitate cu legislatia in vigoare:
• Calculeaza numerarul incasat de la operatorii de statie si il depune la banca, conform procedurilor interne;
• Verifica registrul de casa zilnic, controland toate incasarile si platile efectuate in numerar sau alte forme de plata acceptate in statie;
• Instruieste personalul statiei in vederea fiscalizarii corecte a tranzactiilor;
• Mentine evidenta tuturor actelor necesare functionarii statiei (avize, autorizatii, certificate) si le reinoieste/obtine alte noi.
Studii:
Nivel: studii medii
Domeniu: economic (reprezinta avantaj)
Experienta:
Pe un post similar / echivalent – 6 luni – 1 an (reprezinta avantaj)
Cunostinte:
Cunostinte despre produsele petroliere si piata de combustibili (reprezinta avantaj)
Cunostinte privind diverse instrumente si tehnici de plata (reprezinta avantaj)
Operare calculator:
Pachet MS Office – cunostinte medii (Outlook, Word, Excel)
Abilitati:
- Persoana analitica;
- Abilitati de organizare, planificare si control;
- Abilitati de prezentare, comunicare si relationare.
COMPETENTE
NIVEL
A. COMPETENTE ORGANIZATIONALE
1. Orientare catre client
2. Lucru in echipa si colaborare
3. Orientare catre rezultate
4. Initiativa si proactivitate
B. COMPETENTE MANAGERIALE
1. Gandire strategica
2. Conducerea de echipe
3. Crestere si dezvoltare
4. Impact si influenta
Beneficii:
- masina de serviciu - Logan Mcv automat (nou)
- laptop -MacBook Air
- telefon
- bonusuri lunare/trimestriale
Descrierea companiei
Sc GreenDownstream Srl - francizor Rompetrol Express - societate cu raspundere limitata relativ tanara aparuta pe piata locala in primavara anului 2014 dar cu un potential mare si cu o ascensiune rapida.
Conform datelor continute in Certificatul de inregistrare al societatii, obiectul de activitate il reprezinta comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate, cod CAEN, ceea ce inseamna ca societatea achizitioneaza carburant de tip benzina si motorina de la furnizorul . Rompetrol Downstream si il comercializeaza in statiile pe care le are in gestiune.
Societatea se afla in plina dezvoltare, avand in prezent aproximativ 25 de angajati, care isi desfasoara activitatea la punctele de lucru (7 statii ) si la sediul societatii. Statiile activeaza in 3 zone diferite, in Cluj, Ilfov si Calarasi fiind gestionate de 2 coordonatori zonali ce lucreaza in marte parte pe teren. Colectivul este unul tanar, generator de idei constructive, urmarind dezvoltarea societatii.