Corporate Relationship Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Principalele responsabilități:

 

  • Realizarea bugetului alocat;
  • Gestionarea relatiei dintre banca si clientii din portofoliul gestionat, asigurand un inalt grad de satisfactie si fidelizare a clientilor prin adresarea corect si la timp a nevoilor acestora, utilizand in mod regulat toate mijloacele de comunicare disponibile, cum ar fi, dar fara a se limita la: Convorbiri telefonice; Vizite la sediul clientului; Comunicari scrise; Invitatii la diverse evenimente ale bancii;
  • Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti prin achizitionarea de noi clienti care indeplinesc criteriile de eligibilitate stabilite prin strategia comerciala a bancii;
  • Intocmirea corecta a dosarului de deschidere de cont, precum si de mentinerea calitatii  bazelor de date legate de portofoliul de clienti gestionat (date de contact, definire grupuri, aplicatii de credit, etc);
  • Vanzarea intregii game de produse si servicii ale bancii, inclusiv de utilizarea si generarea de oportunitati de vanzari incrucisate (cross selling) cu celelalte segmente si subsegmente de clienti din cadrul bancii sau societati comerciale ce fac parte din grupul UniCredit;
  • Pregatirea ofertelor indicative, cu suportul Directorului Regional sau HO Expert (daca e cazul)
  • Asigurarea calitatii informatiei si structurarea propunerilor de finantare in cadrul aplicatiei de credit;
  • Asigurarea calitatii analizei financiare a imprumutatului (atat cantitativa cat si calitativa), initierea generarii ratingului anual precum si de furnizare a datelor calitative necesare in vederea determinarii performantei financiare ce sta la baza clasificarii portofoliului de credit in clase de risc;
  • Oferirea de suport CSS in vederea colectarii tuturor documentelor necesare in vederea acordarii efective a facilitatilor de credit aprobate, inclusiv a celor ce trebuie reinnoite pe perioada de valabilitate a creditului (exemple: polite de asigurare, evaluari, etc), precum si urmarirea cu ajutorului Credit Support Specialist a conditiilor precedente in vederea utilizarii si a conditiilor ce trebuie indeplinite pe parcursul valabilitatii creditului;
  • Intocmirea rapoartelor comerciale specifice segmentului (de exemplu: weekly reports, CAP, CRM, etc)
  • Urmarirea proactiva in scop preventiv a evolutiei portofoliului de credit gestionat si de intocmire – la timp – a aplicatiilor de revizuire / prelungire a facilitatilor de credit;

Cerinte:

  • Studii superioare economice
  • Minimum 2 ani experienta in vanzari
  • Abilitati de analiza financiara
  • Limbi straine: engleza fluenta, scris si vorbit; alte limbi straine pot contitui un avantaj
  • Simt analitic si structurat
  • Proactivitate
  • Orientare spre client
  • Abilitatea de a identifica si valorifica oportunitati;
  • Abilitati antreprenoriale;
  • Determinare, incredere in sine
  • Buna autocunoastere
  • Capacitate de a lucra independent dar si in echipa

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?