Candidatul ideal
-Absolvent studii superioare (avantaj profil tehnic, preferabil inginer/tehnician constructii);
-Experienta de minim 1-3 ani intr-o pozitie similara.
-cunostinte avansate utilizare MS-office/Autocad;
-cunostinte privind utilizarea programelor de devize: Doclib sau Windev reprezinta un avantaj.
-aptitudini de planificare, organizare si control al activitatii,
-disponibil pentru deplasari in programul de lucru.
-carnet de conducere Cat. B ;
Responsabilitati principale:
-Se asigura de buna gestionare a proiectului din punct de vedere tehnic-economic
-Se ocupa de gestionarea si managementul achizitiilor pentru fiecare proiect in parte, lansarea de comenzi de achizitie, cereri de oferta, centralizarea si selectarea celor mai bune variante de oferte.
-Tine legatura cu responsabilii din santiere pentru fiecare proiect, privind evolutia costurilor, comenzilor
-intocmeste ofertele tehnico-economice, conform specificatiilor, pentru executia lucrarilor;
-analizeaza documentele si datele de intrare tehnice(cererea de oferta, proiectul, caietele de sarcini, extrage si verifica listele de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor );
-asigura suportul privind managementul proiectului din punct de vedere al bugetelor contractate, al cheltuielilor pe obiective etc.
-Intocmirea de rapoarte si sinteze specifice: fise analitice de proiect, raport sintetic lunar, sinteza oferte, jurnal creante, portofoliu contracte/comenzi, fise individuale de contract, rapoarte customizate;
-Intocmirea actualizarea si previzionare bugetelor pe proiecte
Se ofera un pachet salarial motivant, intr-un mediu de lucru placut.