Cost Management Officer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Notă:

Luăm în serios protecția datelor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private. Te invităm să parcurgi aici întregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal înainte de a aplica.  

Despre echipa:

Scopul principal al echipei Cost Management este de a administra si optimiza costurile la nivelul intregii banci. In aria de responsabilitate sunt incluse costurile administrative, deprecierea si investitiile.

Principalele responsabilități:

  • Analizezi si aprobi/respingi costurile administrative si investitiile, in concordanta cu politica si procedurile bancii
  • Monitorizezi si gestionezi catalogul de investitii al bancii
  • Verifici facturile si reconcilierea lor cu contractul, comanda, cererea de achizitii, receptia
  • Realizezi raportari interne cu privire la: costuri administrative, investitii, activitati de economisire si previziuni
  • Monitorizezi situatiile financiare pentru titularii de buget cu respectarea riguroasa a limitelor bugetului impus
  • Asiguri suportul la proiecte si activitati de optimizare de costuri
  • Cooperezi cu departamentul de Achizitii in scopul implementarii actiunilor de optimizare a contractelor in derulare, a furnizorilor selectati si a ofertelor de achizitii si cu departamentul de Contabilitate in scopul monitorizarii platilor

Condiții minime de eligibilitate:

  • Studii superioare finalizate, profil economic si/sau project management
  • Minimum 2 ani experienta profesionala in domeniul financiar, business si/sau demand/project management (experienta in domeniul bancar constituie un avantaj)
  • Cunoștințe de operare PC: Microsoft Windows, Microsoft Office (Office, Excel, Power Point), Internet Explorer
  • Cunoasterea limbii engleze (fluent in vorbire si scriere)

Alte competențe necesare:

  • Experienta de Project Management este un plus
  • Cunoasterea procesului de bugetare si urmarirea bugetelor de cheltuieli/investitii constituie un avantaj
  • Abilități excelente de negociere
  • Buna planificare strategica, gandire analitica
  • Atentie la detalii si lucru in conditii de termene de predare limita
  • Spirit de echipa
  • Buna gestionare a timpului si respectarea termenelor stabilite

Beneficii:

  • Tichete de masă în valoare de 20 lei
  • Abonament medical 
  • Prețuri speciale la activități sportive prin WorldClass și 7Card
  • Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
  • Reduceri special la peste 100 de partener
  • Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 150 lei
  • Zi liberă pentru ziua ta de naștere
  • 3 zile libere pentru propria căsătorie să a copiilor
  • 5 zile libere la nașterea copilului

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?