Managerul operațiunilor creative trebuie să fie foarte organizat și orientat spre detalii. Veți avea un background în Digital Media. Veți fi de așteptat să conduceți oameni și echipe în termene strânse și va trebui să fiți rece la presiune. Ar trebui să fii o persoană cu oameni, deoarece o mare parte din sarcinile tale zilnice se vor învârti în jurul interacțiunii cu diferiți membri ai fiecărui departament.
Responsabilități cheie
- Managementul zilnic al proiectelor si gestionarea conturilor
-Raportare privind starea proiectului, sarcinile de lucru și conturile
- Furnizarea de comunicare în timp util între departamentele relevante, inclusiv digital, conturi și creativ
- Gestionarea programelor zilnice
- Supravegherea resurselor proiectului și asistarea în gestionarea cerințelor și rezervărilor pentru independenți
- Analiza datelor campaniei
- Conducerea si coordonarea campaniilor de la fazele initiale pana la livrare
- Asigurarea ca etapele proiectului sunt indeplinite conform clientului si briefului creativ, bugetului, resurselor si termenului de livrare
-Monitorizarea proceselor curente de trafic și introducerea de idei despre cum să îmbunătățiți practicile curente acolo unde este necesar
-Analiza campaniilor pentru a raporta datele vizitatorilor si experienta utilizatorului
- Gestionarea resurselor campaniei și actualizarea părților interesate cheie cu privire la cerințe și aprovizionare
- Lucrul la mai multe proiecte și se asigură că toate părțile sunt informate cu privire la progrese și probleme
- Construirea de relatii eficiente cu departamentele si clientii cheie
Despre tine
-Diplomă de licență în domeniul reclamei, marketingului sau în alt domeniu legat de afaceri.
-5 ani de experiență în agenție, în special în managementul traficului sau managementul proiectelor, vor fi luate în considerare.
-Experienta dovedita in managementul proiectelor si conturilor
- Cunoștințe solide despre platformele de publicitate în rețelele sociale și Google Adwords
-Experienta de resurse cu proiecte de volum mare de trafic
-Abil în informarea echipelor creative și în raportarea clienților