Crearea de valoare în inima afacerii
Ca parte a echipei noastre, veți opera în centrul afacerii noastre, unde abilitățile dumneavoastră financiare vor duce la o mai bună luare a deciziilor de-a lungul întregului lanț valoric. Împreună, facem ca afacerea noastră să funcționeze fără probleme și contribuim la dezvoltarea și creșterea companiei noastre. În domeniul dvs., puteți lucra la o varietate de sarcini cu un nivel ridicat de responsabilitate – de la raportarea și analiza performanței afacerii până la asigurarea plății facturilor. Veți fi expus la proiecte care vă dezvoltă abilitățile și vă permit să vă progresați în carieră.
Locatie: Fabrica Ploiesti
Veți fi responsabil pentru trei entități: România, Bulgaria și Turcia.
Acesta este rolul
- Întocmirea sumelor restante și a rapoartelor săptămânale pentru îmbrăcăminte lunară
- Reconcilierea conturilor complexe care au fost escaladate de la echipa AR
- Monitorizarea soldurilor debitorilor și rezolvarea problemelor legate de plățile facturilor
- Sprijiniți și colaborați cu Centrul nostru global de servicii pentru a vă asigura că activitățile sunt livrate conform așteptărilor (timp și calitate) și sunt identificate acțiuni corective în scopul îmbunătățirii continue
- Efectuarea verificărilor de credit asupra noilor clienți și aprobă limitele de credit
- Asigurarea că politicile și procedurile de credit și colectare ale grupului sunt respectate în cadrul echipei dvs
- Evaluați riscul clienților, stabiliți și modificați limitele de credit conform procedurii și utilizând instrumentul de scoring disponibil. Anticipați și alertați managementul (atât financiar, cât și comercial) cu privire la orice risc major
- Menține banca de contact în funcționare obișnuită (cecuri de plăți, note de credit de plată etc.) cu suportul home banking.
- Este legătura slabă între diferitele departamente, așa cum este atribuită de superiorul direct; raportează cu promptitudine superiorului direct celorlalte departamente orice nu respectă legislația în vigoare, procedura internă a Societății, Grupului sau ceea ce este furnizat direct de către superiorul direct.
- Asistați și colaborați cu toți colegii din propriul OPCO și din celelalte organizații ale Grupului, cu toate părțile interesate, companii externe de consultanță și alte entități ale Grupului.
- O zi pe săptămână se va deplasa la sediul din București
- absolvent universitar de Finanțe/Economie
- Fluență în limba engleză și română
- Experienta in proces contabil in mediu multinational (cunostinte pana la balanta de verificare constituie un plus)
- Familiaritate cu SAP și abilități bune în pachetul Ms Office, cu accent pe Excel
- Răbdare și capacitatea de a rămâne calm în situații stresante
- Abilitati analitice si atentie completa la detalii, multitasking
- Excelente abilități de comunicare și negociere
- Foarte organizat și structurat
- Capacitate de a lucra independent și de a lua decizii
- Persistență și determinare, integritate ridicată