Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Employment type:Regular

Employment time:Full-time

Percentage of time the position involves travel:0%

Percentage of time the position allows for working off-site:0%

Job category:Business and Financial Operations

Job industry:Other - Not Specified

Description

Respnsabilitati:

• Rezolvarea cu profesionalism si promptitudine a tuturor cererilor si reclamatiilor formulate de catre client si transmiterea tuturor problemelor personalului responsabil pentru rezolvare;
• Inregistrarea promisiunilor de plata si urmarirea lor constanta;
• Verificarea zilnica a extraselor de cont;
• Producerea rapoartelor saptamanale/lunare pentru clientii la care am agreat sa trimitem aceste rapoarte;
• Eficientizarea colectarii creditelor de la toti clientii la termin si intr-o maniera profesionala;

• Sa mențina inregistrari eficiente ale activitatilor de colectare.

Skills & experience

Cerinte:
 
• Bune abilitati de comunicare (Limba engleza este un plus);
• Atentie la detalii;
• Persoana orientata catre rezultate;
• Cunostinte de Excel. 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DHL International Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DHL International Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DHL International Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?