Nama Site: Bucharest Opera Centre
Tanggal Posting: Aug 17 2022
De ce Haleon?
În acest moment, suntem într-o călătorie incredibilă, suntem prima companie independentă, axată 100% pe asistența medicală pentru consumatori la nivel mondial. Modelat de toți cei care ni se alătură. Împreună, îmbunătățim sănătatea de zi cu zi pentru miliarde de oameni. Prin creșterea și inovarea portofoliului nostru global de branduri de top – inclusiv Sensodyne, Panadol, Advil, Voltaren, Theraflu, Otrivin și Centrum – printr-o combinație unică de știință de încredere și înțelegere umană. Mai mult, realizăm acest lucru într-o companie pe care o controlăm. Într-un mediu pe care îl co-creăm. Și o cultură unică a noastră. Ai dori sa ni te alaturi. Nu este o întrebare.
Responsabilități principale:
- Efectuarea controalelor interne lunare, trimestriale si anuale alocate pentru managementul Comenzilor in Numerar - Credit, in conformitate cu cerintele corporative;
- Monitorizarea nivelul creantelor clientilor si efectuarea activitatilor de colectare si verificare/reconciliere ale contului clientului;
- Analizarea conturile clienților și contactați clienții pentru a colecta creanțele restante;
- Efectuarea investigatiilor colaborand indeaproape cu echipa de Vanzari, Customer Service si Contabilitate;
- Alocarea plăților primite de clienți în SAP;
- Activități de închidere de sfârșit de lună de asistență, cum ar fi calcularea și postarea jurnalelor SAP (furnizarea de datorii proaste, alocări și jurnale de reclasificare)
- Calcularea limitei de credit în conformitate cu politica de grup
- Calcularea limitei de credit în conformitate cu politica de grup
- Intocmirea, actualizarea si transmiterea diverselor rapoarte de colectare creantelor (Prognoza creantelor, Raport restante);
- Revizuirea și eliberarea comenzilor de vânzări în așteptarea creditului.
Cerinte obligatorii:
- Experiență academică în finanțe/contabilitate/economie;
- Experienta de minim 2 ani in domeniul Finante/Contabilitate/Audit/Credit Controlling;
- Cunostinte MS Excel
- Cunostinte Engleza
- Experiența anterioară în SAP Order to Cash (Credit) ar putea fi considerată un avantaj.
Diversitate, echitate și incluziune
La Haleon ne îmbrățișăm forța de muncă diversă prin crearea unui mediu inclusiv care sărbătorește perspectivele noastre unice, generează curiozitatea de a crea o înțelegere de neegalat unul față de celălalt și promovează rezultate corecte și echitabile pentru toată lumea.
Ne străduim să creăm un climat în care să ne sărbătorim diversitatea sub toate formele, tratându-ne unii pe alții cu respect, ascultând puncte de vedere diferite, sprijinind comunitățile noastre și creând un loc de muncă în care sinele tău autentic se regăsește și prosperă.
Credem într-o cultură de lucru agilă pentru toate rolurile noastre. Dacă flexibilitatea este importantă pentru tine, te încurajăm să explorezi împreună cu echipa noastră de angajare care sunt oportunitățile.
Dacă aveți nevoie de o acomodare sau de altă asistență pentru a aplica pentru un loc de muncă la GSK, vă rugăm să contactați Centrul de service GSK la 1-877-694-7547 (numărul gratuit din SUA) sau +1 801 567 5155 (în afara SUA).
GSK este un angajator cu șanse egale/acțiune afirmativă. Toți solicitanții calificați vor primi o considerație egală pentru angajare, indiferent de rasă, culoare, origine națională, religie, sex, sarcină, stare civilă, orientare sexuală, identitate/exprimare de gen, vârstă, dizabilitate, informații genetice, serviciu militar, veteran acoperit/protejat. statut sau orice altă clasă protejată federală, statală sau locală.
Anunț important pentru întreprinderile/ agențiile de ocupare a forței de muncă
GSK nu acceptă recomandări de la companiile de ocupare a forței de muncă și/sau agențiile de ocupare a forței de muncă cu privire la posturile vacante postate pe acest site. Toate întreprinderile/agențiile de ocupare a forței de muncă trebuie să contacteze departamentul comercial și general de achiziții/resurse umane al GSK pentru a obține o autorizație scrisă prealabilă înainte de a trimite orice candidați la GSK. Obținerea unei autorizații prealabile scrise este o condiție prealabilă oricărui acord (verbal sau scris) între compania/agenția de angajare și GSK. În absența obținerii unei astfel de autorizații scrise, orice acțiune întreprinsă de întreprinderea/agenția de angajare va fi considerată a fi fost efectuată fără consimțământul sau acordul contractual al GSK.
Vă rugăm să rețineți că, dacă sunteți un profesionist medical autorizat din SUA sau un profesionist din domeniul sănătății, așa cum este definit de legile statului care vă eliberează licența, este posibil ca GSK să fie obligat să captureze și să raporteze cheltuielile pe care le suportă GSK, în numele dvs., în cazul în care vi se acordă un interviu. pentru angajare. Această captare a transferurilor de valoare aplicabile este necesară pentru a asigura conformitatea GSK cu toate cerințele de transparență federale și de stat din SUA.