Candidatul ideal
Profilul candidatului ideal:
Studii Universitare la nivel de licenta, preferabil cu specializare in domeniul IT, economiei, marketing, ideal specialitatea Cibernetica Economica si Statistica;
Experienta aferenta postului: 3-5 ani experienta intr-o pozitie similara, in managementul relatiilor cu clientii si/sau cercetare de piata precum si Direct Marketing;
Cunostinte si deprinderi:
Experienta de management al proceselor si al fluxurilor de lucru;
Experienta in managementul echipelor, direct si indirect subordonate;
Soft skills: abilitati numerice si orientare logica, pasiune pentru retail farmaceutic, brands si healthcare, gandire strategica, proactivitate, orientare spre actiune si spre rezultate, solide abilitati de planificare si organizare, orientare spre client, foarte bune abilitati de comunicare, creativitate, responsabil, inovativ;
Alte cerinte:
Abilitatea de a lucra cu programe specifice pozitiei: Click view, Charisma, CRM;
Nivel mediu in limba Engleza, Nivel de expert in Microsoft Office: Excel, PowerPoint, Word, Outlook.
Descrierea jobului
Pozitia face parte din departamentul de marketing si este localizata la sediul central al companiei din Bucuresti.
Care vor fi rolurile cheie ale pozitiei de CRM Manager?
Colegul care va ocupa aceasta pozitie va fi responsabil de intelegerea si atragerea pacientului DONA prin coordonarea, consolidarea si integrarea tuturor informatiilor cu referire la pacient, informatii provenind de la departamentele de vanzari, marketing, trade-marketing, piata, competitie, online, social media, Cegedim, IQVIA;
Raspunde de elaborarea de analize si rapoarte pentru intelegerea pietei si a concurentei precum si intelegerea comportamentului consumatorului/pacientului din retailul farmaceutic si in special Dona;
Dezvolta si propune inițiative de loializare, în acord cu comportamentul pacienților.
Realizeaza si interpreteaza sondaje de opinie si intalniri cu clientii (focus – grupuri), ad-hoc pe diverse teme de interes, de exemplu: colectare de preturi;
Obiectiv pe termen lung: Dezvoltarea unor relatii sanatoase si trainice cu clientii companiei, colaborarea cu firmele de date, exploatarea la nivelul dorit al informatiilor, managementul prezentei Dona pe canalele sociale.
Principalele responsabilitati:
Indeplineste setul de indicatori de performanta (vanzari suplimentare, numar de vizite, etc) pentru exploatarea bazei de date despre pacientii fideli si cu acord de contactare;
Adaptarea planului CRM pentru anul in curs conform celor mai recente informatii;
Genereaza lunar numarul de campanii de loializare si de contacte cerute de conducere, le creste constant eficienta prin analiza si segmentarea adecvata a acestei baze;
Supervizeaza Departamentul Contactare pacienti in vederea imbunatatirii criteriilor de selectie a pacientilor, a regulilor de contactare si a calitatii convorbirilor: realizeaza scripturile, etc;
Intocmirea analizelor de trafic, carduri noi, vanzari pentru sustinerea raportarilor pentru campaniile de cobranding;
Analizeaza datele si prezinta ROI pentru fiecare campanie din calendarul comercial de activitati;
Dezvoltarea fluxurilor de colectare a informatiilor de la punctele de legatura directa cu pacientii, precum si a celor de colectare a informatiilor despre competitie si piata;
Revizuirea metodologiilor si a chestionarelor utilizate in cercetarile de piata;
Propune strategii noi pentru a imbunatati nivelul de satisfactie si retentie al clientilor prin dezvoltarea campaniilor de direct marketing (up-sell, cross-sell) – definire criterii de selectie pacienti si extragere a datelor, stabilire oferte impreuna cu colegii din Trade Marketing si Achizitii, lansare si evaluare rezultate;
Coordoneaza oamenii din echipa asigurandu-se ca are vizibilitate si intelegere asupra rolurilor acestora, clarificand sarcinile de lucru si monitorizand activitatea acestora;
Colaboreaza bine cu toate departamentele implicate pentru a se asigura ca toate obiectivele impuse pentru proiectele unde este desemnat, sunt realizate.
Ce iti putem oferi:
O industrie interesanta, cu un mediu provocator care te va stimula sa crești ca profesionist!
Impreuna, imbunatațim vietile in fiecare zi! Credem ca fiecare cariera este la fel de unica precum persoana care o anima si ii imputernicim pe colegii nostri sa iși atinga intregul potențial intr-o cultura caștigatoare, motivata de un scop puternic;
Un salariu competitiv (cu un sistem de bonusuri);
Beneficii excelente pentru angajați, cum ar fi un telefon al companiei, laptop, tichete de masa, asigurare privata de sanatate; card de reducere în farmaciile Dona, 7 card, Bookster;
Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei;
Oportunitatea de a lucra intr-un mediu de business tanar, dinamic si implicarea in proiecte interesante într-o companie naționala de prestigiu.
Apreciem interesul pentru aceasta oportunitate și mulțumim tuturor candidaților care aleg sa aplice.
Va informam ca vor fi selectati si contactati candidatii care vor indeplini cel mai bine competentele pliate pe nevoile noastre.
Descrierea companiei
Alatura-te si tu echipei DONA!
Infiintata in anul, Farmaciile DONA si-au construit o reputatie solida in cei peste 25 de ani de activitate, fiind astazi unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania.
Detinute de . SIEPCOFAR . – o companie cu capital 100% romanesc. In oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi intampinat zilnic cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.
Investitiile continue in cursuri de formare si specializare pentru angajati, punerea la dispozitia pacientilor a unui portofoliu variat (format atat din medicamente, cat si din produse parafarmaceutice si cosmetice), ofertele comerciale competitive si campaniile de educare, informare si preventie, precum si oferirea tuturor informatiilor necesare administrarii optime si sigure a medicamentelor, vizand doar interesul medical al pacientilor, recomanda DONA ca pe un partener pe termen lung.
Peste de profesionisti in domeniul sanatatii lucreaza in Grupul DONA, cu totii find devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai inalt nivel calitativ. Punem pasiune pentru profesie, etica, talent de a munci cu oamenii si excelenta. Gandim serviciile DONA, pentru clienti, pentru a le oferi consiliere medicala zi de zi si tot pentru ei gandim initiative de educatie medicala. Avem platforme de dezvoltare profesionala pentru ca farmacistii din reteaua noastra sa fie mereu la curent cu noutatile relevante din domeniu si sa poata exercita profesia cu pasiune zi de zi, conform statutului de farmacist.
Daca impartasim aceleasi valori, vino sa faci parte din echipa dedicata DONA!