Data publicării 12 octombrie 2022
Locație
Timisoara, RO, 300088
Actele companiei
Despre Atos
Atos este lider global în transformarea digitală, cu 107.000 de angajați și venituri anuale de peste 11 miliarde EUR. Numărul unu european în securitate cibernetică, cloud și calcul de înaltă performanță, Grupul oferă soluții personalizate end-to-end pentru toate industriile din 71 de țări. Un pionier în servicii și produse de decarbonizare, Atos se angajează să facă un digital sigur și decarbonizat pentru clienții săi. Atos este o SE (Societas Europaea), listată la Euronext Paris și inclusă în indicii bursieri CAC 40 ESG și Next 20 Paris.
Scopul Atos este de a ajuta la proiectarea viitorului spațiului informațional. Expertiza și serviciile sale sprijină dezvoltarea cunoștințelor, educației și cercetării într-o abordare multiculturală și contribuie la dezvoltarea excelenței științifice și tehnologice. În întreaga lume, Grupul le permite clienților și angajaților săi, precum și membrilor societăților în general să trăiască, să lucreze și să se dezvolte sustenabil, într-un spațiu informațional sigur și securizat.
Expert administrator de sistem Linux/Unix cu competențe încrucișate
Trebuie să aveți puterea de a dezvolta procese de înaltă calitate care vor rula într-un mediu tehnic neobișnuit de complex. Veți fi un membru al echipei noastre de operațiuni, unde abilitățile și contribuțiile dumneavoastră pentru a gestiona soluțiile și instrumentele noastre de asistență vor fi foarte vizibile. Trebuie să-ți placă să ajuți membrii echipei și să primești ajutor de la ei. Echipa este internațională, așa că veți folosi limba engleză atât scris, cât și oral.
Abilitățile, experiența și abilitățile tale
- Cunoasterea limbii engleze.
- Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.
- Abilitatea de a lucra la gardă în medii de producție;
- Master sau licenta in Informatica (cel putin 3 ani de experienta relevanta intr-un rol similar);
- Cunoștințe solide Linux/Unix și experiență în administrarea sistemelor;
- Inginer de sisteme certificat RHEL
- Reglarea și depanarea excelentă a performanței Linux, identificarea și rezolvarea conflictelor în CPU, memorie, rețea, I/O disc
- Administrarea sistemului Linux (pachete, utilizatori, ACL-uri, gestionarea resurselor, securizarea instalărilor de bază, descoperirea problemelor hardware de bază, ...)
- Experiență uriașă cu instrumente de linie de comandă (AWK, sed, grep, ...) și unul sau mai multe limbaje de scripting (Bash, Perl, Python, ...)
- O înțelegere solidă a TCP/IP, firewall-uri și o prezentare generală a clusterelor de echilibrare a încărcăturii
- Abilități puternice de depanare și rezolvare a problemelor
- Angajamentul față de calitate
- Capacitate puternică de a lucra independent, precum și cu echipe foarte interfuncționale;
- Bună înțelegere a DNS, e-mail, servere web, baze de date
- Înțelegerea și utilizarea instrumentelor IT, cum ar fi BSA/Flexera/Nagios/instrumente de monitorizare;
- Experiență în lucrul cu hipervizoare (VMWare, Xen, KVM) – un avantaj
- Instrumente Ansible, Chef, Puppet Automation – cel puțin Ansible
- SELinux – un avantaj;
- Cunoștințele ansible reprezintă un mare plus
- Cunoștințe privind stimulatorul cardiac/Clusterul Redhat
- Nagios monitorizează implementarea/configurarea
- Experiența cu SuSE este un plus
- Gestionare stocare OS Parte Creare/Extindere sisteme de fișiere, SAN, EMC, ISCSI, adăugare/extindere noi discuri, cale multiplă, Manager de volum logic, Partiție
- Rețea Configurați interfețe, Legături, Adăugați rute, NFS, Samba
Sarcini
- Instalați, configurați, testați și corectați sistemele de operare, inclusiv pachetele de securitate;
- Lucrați cu diferite echipe interne pentru a înțelege domeniile de produse și pentru a aborda nevoile de documentare/formare;
- Mențineți și creșteți un mediu de producție într-un mod care face sistemul din ce în ce mai ușor de întreținut;
- Participați la suport pentru problemele de producție și upgrade-uri și instalații de pre-producție la diferite niveluri;
- Monitorizarea serviciilor oferite clienților;
- Lucrați pentru a rezolva o coadă care rulează de bilete de asistență legate de sistem și pentru a remedia problemele complexe pe măsură ce apar.
- Disponibil pentru activități Oncall - suport standby în afara programului de lucru
- Disponibil pentru întreținere, unele dintre ele planificate în afara programului de lucru
Aici, la Atos, dorim ca toți angajații noștri să se simtă apreciați, apreciați și liberi să fie cine sunt la locul de muncă. Procesele ciclului de viață al angajaților noștri sunt concepute pentru a preveni discriminarea împotriva oamenilor noștri, indiferent de identitatea sau expresia de gen, orientarea sexuală, religie, etnie, vârstă, neurodiversitate, statutul de dizabilități, cetățenie sau orice alt aspect care îi face unici. Pe tot globul, am creat o varietate de programe pentru a integra cultura Atos a incluziunii și depunem eforturi pentru a ne asigura că toți angajații noștri au șanse egale de a contribui și de a simți că sunt exact acolo unde le este locul.