Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce ne dorim de la tine :
- Să cunoști limba Spaniolă, Italiană sau Engleză la nivel avansat
- Să fii orientat către nevoile clientului și să te adaptezi ușor
- Să ai capacitate de analiză și atenție la detalii
- Să ai excelente abilităti de comunicare
- Să fii proactiv și bun un jucător de echipă
Ce vei face la Webhelp :
- Oferi suport prin telefon sau e-mail clienților și îi consiliezi în privința alegerilor pe care le pot face
- Asiști clienții în ceea ce privește livrarea din momentul în care pleaseaza comanda până când aceasta ajunge la destinație
- Gestionezi conturile clienților; contribui la rezolvarea sesizărilor acestora și propui soluții pentru solicitările lor
- Contribui la creșterea satisfacției clienților și la fidelizarea celor existenți
Ce beneficii vei avea :
- Pachet salarial atractiv cu bonusuri și beneficii flexibile
- Program de muncă flexibil și adaptat nevoilor tale (inclusiv part-time)
- Un mediu de lucru tanăr, dinamic care îți va permite să înveți și să evoluezi pe plan profesional
- 95% din promovările noastre sunt din intern
- Vei beneficia de traininguri care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și munca în echipă
Cine suntem :
Webhelp este un grup francez specializat în customer experience și BPO, în 140 de centre de operațiuni situate în 36 de țări. Numărul 1 în Europa și clasat în topul celor mai bune companii globale BPO, Grupul WEBHELP continuă să-și mărească echipele, promovând o politică de satisfacție a clienților și a angajaților.
Webhelp România este Hubul Digital al Grupului și prinicipalul angajator francez din România.
Fondată în anul, Webhelp România a crescut constant, de la 200 la peste 2000 de angajați în cele 4 locații din București, Ploiești, Galați și Iași. Portofoliul nostru de clienți numără peste 30 de mărci, inclusiv: Samsung, Sephora, Bouygues Telecom, Orange, Vodafone, NN.