Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cauți un loc de muncă serios, dar în același timp să fie intr-un ambient profesional,cu o echipă tânără și dinamică?Vei rămîne surprins să știi,că compania noastră platește angajaților săi cursurile și de asemeni oferă posibilitatea de a profesa intr-o companie multinațională cu sediul central chiar in București!
Ești interesat să descoperi totul?
Aplică chiar acum!
Sarcini și responsabilități:
- Preluarea și efectuarea apelurilor de către clienți
- Sistemul tiketing de monitorizare si gestire help-desk
- Furnizarea de informații și/sau suport pentru diferite produse bancare, cum ar fi: POS, aplicații bancare online și carduri de debit/credit
- Ziua lucrătoare este de 8 ore
Cerințe:
- Cunoștințe avansate-limbă Italiană (C1)
- Limba Engleză și Română-nivel mediu (B2)
- Folosirea și utilizarea calculatorului cu tot ce impune acesta
- Bune cunoștințe ale programului Microsoft Office
- Experiență în relații cu clienții
- Flexibilitate
- Dorința de a lucra într-un mediu rapid 24/7
Salariu și beneficii:
- Recompensă pentru turele de noapte și sfârșit de săptămînă
- Bonuri de masă
- Bonus anual pentru performanță
- Decontarea taxiului, (valabil pentru turele de noapte)
- Biroul se află în apropierea stației de metrou Pipera