Customer Care and Billing with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cariera ta este despre ceea ce vrei să fii și cine vrei să fii. Este vorba despre a-ți aduce abilitățile, curiozitatea și cel mai bun sine adevărat în munca ta.


Aici, îți vei combina ingeniozitatea cu cea mai recentă tehnologie pentru a crea lucruri incredibile.


În Accenture Operations, regândim modul în care lucrează oamenii și performanțele întreprinderilor, valorificând puterea datelor bogate pentru luarea deciziilor, tehnologie inovatoare și inteligență avansată a mașinilor.


Într-o eră în care oamenii sunt esențiali pentru succes, alăturați-vă unei echipe care acordă prioritate ingeniozității umane și încurajează o forță de muncă în care tehnologia ridică oamenii (nu invers), eliberându-i pentru o gândire mai creativă și o muncă interesantă.


Abilități care vă fac munca de succes:


  • Ai un nivel minim de cunoștințe de germană și engleză intermediar superior;
  • Capabil să lucreze într-un mediu dinamic;
  • Ești autonom și proactiv;
  • Sunteți organizat, aveți bune abilități de comunicare și negociere;
  • Problemele tehnice nu te sperie, le îmbrățișezi.


Fiecare zi este un proces de creștere, fiind responsabil de:


  • Primirea și înregistrarea cererilor clienților de afaceri prin apeluri, e-mailuri, chat, platformă online și asigură documentarea corespunzătoare a cererii;
  • Procesarea tranzacțiilor pentru procesele de afaceri relevante în diverse sisteme și instrumente de urmărire;
  • Oferirea de asistență clienților prin soluționarea problemelor, efectuarea de escalade (de exemplu, interogările de facturare nerezolvate, comanda nu progresează etc.);
  • Comunicarea cu clientul prin apeluri pentru a clarifica problema, a stabili așteptări și a valida rezolvarea problemei;
  • A deveni expert în industria telecomunicațiilor și rețelelor prin dezvoltarea și menținerea cunoștințelor despre produse și servicii;
  • Dezvoltarea abilităților de afaceri și profesionale prin participarea la formare la locul de muncă și la formare la clasă;
  • Interacționarea cu entități de afaceri din diverse țări europene;


Cum ne pasă cu adevărat:


  • Urmează o călătorie a succesului. Învață, inovează, investește în tine și fă un pas înainte, mai aproape de obiectivele tale de viață.
  • Călătorește virtual pe tot globul, lucrând într-un mediu divers și multicultural.
  • Beneficiați de asigurări de sănătate și de sprijin din partea unui terapeut de sănătate mintală, pentru a vă menține viața echilibrată.
  • Distrează-te în timp ce lucrezi, participând la evenimente interne ale companiei, activități sportive și inițiative comunitare.
  • Economisiți bani făcând lucrurile care vă plac, având acces la diferite reduceri la produse și servicii.
  • Dacă vă plac vacanțele, momentele de bucurie și voluntariatul, (la fel ca noi) aveți acces la vouchere de călătorie, oportunități de voluntariat și multă distracție alături de echipa Accenture.
  • Bucurați-vă de alte pachete de beneficii personalizate, inclusiv tichete de masă, transport public, pensie privată, asigurare de viață, sală de sport, zile suplimentare de vacanță.



Pentru noi, ești cu adevărat uman. Alăturați-vă echipei noastre Accenture și înțelegeți-vă într-o călătorie de-a lungul vieții!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Accenture Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Accenture Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Accenture Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?