Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
• Gandeste analitic, este atent la detalii, se coordoneaza si este organizat;
• Bune abilitati de comunicare, cooperare, organizare si prioritizare a datelor in vederea respectarii termenelor limita.
• Se integreaza cu usurinta intr-o echipă deja formată si de a colaboreaza permanent cu colegii;
• Interesat si motivat in dezvoltarea presonala si in castigarea unei experiente profesionale;
• Adaptabil, proactiv avand o buna organizare a activitatii;
• Este capabil sa acumuleze informatii multiple si complexe;
• Respecta procedurile interne si utilizeaza aplicatiile conform modului de lucru;
Descrierea jobului
- Verificari punctuale solicitate de catre clienti, identificarea situatiilor si transpunerea acestora in solicitari catre celelalte departamente implicate.
- Acordarea de suport telefonic clientilor care nu utilizeaza solutiile tehnice de semnalare a incidentelor de ordin tehnic.
- Respectarea procedurilor interne, utilizarea aplicatiilor interne de tip ServiceDesk, CRM si alte tool-uri utilizate in cadrul departamentului.
Oferta
Vei lucra alaturi de o echipa de tineri profesionisti, se efectueaza OJT, sunt oferite posibilitati de promovare.
Vei lucra intr-o locatie centrala, usor accesibila.
Tichete de masa.
Asigurare medicala privata.
Pachet salarial motivant.
Descrierea companiei
Reprezentam o firma de recrutare din Bucuresti.
Recrutam o noua pozitie pentru clientul nostru, companie care activeaza in domeniul IT.
Ne recomanda experienta de 16 ani pe piata muncii din Romania.