Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pentru o multinațională cu sediul în Pipera, căutăm persoane active si profesioniste pentru o poziție de Customer Care. Dacă te consideri candidatul ideal aplică chiar acum!
Responsabilități:
-
Sistemul tiketing de monitorizare și gestire help-desk.
-
Gestionarea apelurilor inbound/outboud pentru clienții deținători de anumite produse bancare (POS, aplicații bancare online,carduri de debit/credit).
-
Respectarea standardelor de calitate ale Companiei în ceea ce privește raportul cu clienții săi
Cerințe:
-
Cunoștințe limba italiană nivel avansat
-
Studii medii superioare.
-
Bune cunoștințe ale programului Microsoft Office.
-
Experiență în call-center-minim doi ani.
-
Disponibilitate pentru lucru în ture 24/7
Beneficii:
-
Pachet salarial atractiv și alte beneficii
-
Bonus de performanță anual
-
Decontare taxi pentru turele de noapte
-
Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică
-
Oportunități reale de creștere personală și profesională într-o companie multinațională