CUSTOMER CARE OFFICER

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Principalele responsabilitati:
- Ofera informatii clientilor telefonic, prin email, si prin alte canale
- Solutioneaza cererile, problemele, reclamatiile clientilor
- Inregistreaza in baza de date solicitarile clientilor si solutiile oferite sau modificarile realizate
- Gestionarea aspectelor de natura financiara in relatia cu clientul (scadente, intarzieri plati)
- Promovarea produselor companiei
Post pe perioada determinata de 1 an.

Educatie si experienta:
- Studii superioare finalizate, studiile economice reprezinta avantaj
- Experienta in relatii client / vanzari reprezinta avantaj
- Abilitati foarte bune operare PC (word, excel, outlook)
- Limba engleza la nivel mediu, optional limba maghiara
- Excelente abilitati de comunicare si rezolvare probleme

Beneficii:
Investim in angajatii nostri. Ii ajutam sa isi asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personala si profesionala oferindu-le cursuri si training-uri.
Ne distram impreuna in teambuilding-uri.
Recompensam munca fiecaruia pe masura rezultatelor.
Avem un mediu de lucru deschis si prietenos, in care contributia fiecaruia este valorizata.

Daca vrei sa fii si tu parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau cu incredere!

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Aegon pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Aegon pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Aegon locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?