Customer care representative

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

AS Training & Coaching – furnizăm experienţe de învăţare transformaţionale pentru lideri de business.

Ne adresăm în primul rând team leaderilor și top managerilor care vor să conducă prin puterea exemplului într-un mediu de business încărcat de provocări zilnice.

Scopul nostru este să producem transformare interioară care se vede în exterior prin exemple concrete de competență dobândită și comportament eficient.

Entuzisamul şi energia ta sunt mult mai importante pentru noi decât experienţa anterioară totuşi, candidaţii cu experienţă în domeniu vor fi avantajaţi în alegerea noastră.

Ai experienta in domeniul relatiilor cu clientii / client service si ai abilitati excelente de comunicare? Doresti sa lucrezi intr-un mediu de lucru profesionist, dinamic si sa ti se ofere oportunitati de continua dezvoltare?

Rol - atribuţii cheie şi responsabilităţi:

Gestionare clienti magazin online (70%)

  • Mentine relatiile cu clientii noi si cei existenti 
  • Verifica si corecteaza zilnic comenzile primite 
  • Oferă consultanţă şi atenţie clienţilor interesaţi, plus răspunsuri fundamentate la întrebările lor
  • Gestionează atent relaţia cu clientul (inclusiv folosind programe software avansate) în scopul livrarii rapide a comenzilor specifice.

Gestionare clienti conferinte online (30%)

  • Oferă constant clientilor informaţii despre programele și produsele companiei, proactiv sau reactiv
  • Contacteaza clientii existenti pentru feedback sau follow-up

Consideraţii generale

  • 80% din timpul alocat este doar muncă online: discuţii la telefon cu clienţii, e-mailing, analiză documentaţie şi completări în aplicaţiile noastre software
  • se poate lucra pana la 100% din saptamana de acasa
  • 20% din timpul alocat este in cadrul evenimentelor organizate de firma, in Bucuresti si in tara, sedinte sau intalniri de lucru.
  • Programul zilnic este flexibil si cuprinde 8 ore de lucru in intervalui: Luni - Vineri, între 8:00 – 19:00, acesta se va agrea in functie de necesitatile individuale.

Educaţie şi competenţe solicitate:

  • cunoştinţe solide de MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint;)
  • studii superioare;
  • experienţă de lucru de minim 1 an în customer service sau vanzari (este un plus)

Despre tine - ca persoană ne-ar plăcea:

  • Sa manifesti empatie, atenţie faţă de client, spre a înţelege şi răspunde nevoilor lui.
  • Sa ai abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie – personalitate deschisă, stabileşti uşor şi natural relaţii cu oamenii.
  • Sa fii o persoană de încredere, responsabilă şi serioasă.
  • Sa ai abilitatea de a se concentra şi organiza, sa dai dovadă de disciplină.
  • Sa inveţi repede şi sa ai dorinta de a progresa.
  • Sa ai o personalitate plăcută, optimistă, sa fii coleg bun, om de echipă. Sa nu fii o persoană conflictuală.
  • Sa vorbeşti şi sa scrii corect în limba română - ne rezervăm dreptul de a descalifica aplicaţiile cu greşeli de ortografie sau gramaticale.

Despre noi - promisiuni asumate:

  • venituri ce au în componenţă şi bonusuri periodice legate de performanţa în activitate;
  • asigurare medicală la clinica privată Regina Maria;
  • pregătire / training iniţial de 1 săptămâna plătit, plus training constant şi periodic;
  • posibilităţi de promovare (echipa e în creștere);
  • experienţe prin care te vei putea dezvolta profesional, dar şi personal;
  • să considerăm şi tratăm relaţiile dintre noi şi tine ca fiind unele de parteneriat.

Dacă apreciezi că tu eşti persoana pe care noi o căutăm, aplică la acest job pentru a-ţi putea analiza CV-ul şi pentru a programa ulterior o întâlnire în care să ne putem cunoaştem.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la AS TRAINING & COACHING pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la AS TRAINING & COACHING pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are AS TRAINING & COACHING locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?