Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            
Descierea postului :
 - sa contacteze in mod proactiv clientii atunci cand livrarile nu pot fi efectuate in timpul de tranzit prevazut si sa inteleaga cerintele clientilor pentru a recomanda solutii potrivite;
 - sa urmareasca toate transporturile clientilor noi si cele premium, sa confirme dovada livrarii sau sa aplice politica Service Recovery;
 - sa solicite, sa verifice si sa ofere clientilor informatii despre problemele de transport;
 - sa furnizeze raspunsuri clientilor la timp, complet si in mod profesional;
 - sa inregistreze si sa completeze dosarele reclamatiilor pana la inchiderea acestora, in conformitate cu politicile si procedurile companiei.
Cerintele postului
 Studii medii finalizate (studiile superioare constituie avantaj) ;
 Excelente abilitati de comunicare, spirit de echipa, atentie la detalii, team player ;
 Limba Engleza - nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj) ;
 Cunostinte PC