Customer care representative

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descierea postului :


- sa contacteze in mod proactiv clientii atunci cand livrarile nu pot fi efectuate in timpul de tranzit prevazut si sa inteleaga cerintele clientilor pentru a recomanda solutii potrivite;
- sa urmareasca toate transporturile clientilor noi si cele premium, sa confirme dovada livrarii sau sa aplice politica Service Recovery;
- sa solicite, sa verifice si sa ofere clientilor informatii despre problemele de transport;
- sa furnizeze raspunsuri clientilor la timp, complet si in mod profesional;
- sa inregistreze si sa completeze dosarele reclamatiilor pana la inchiderea acestora, in conformitate cu politicile si procedurile companiei.

Cerintele postului

 Studii medii finalizate (studiile superioare constituie avantaj) ;
 Excelente abilitati de comunicare, spirit de echipa, atentie la detalii, team player ;
 Limba Engleza - nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj) ;
 Cunostinte PC

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TNT Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TNT Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TNT Romania SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?