Acest rol constă în asistența clienților, reprezentanților de vânzări și angajaților clienților pentru o companie globală de produse farmaceutice și de dispozitive medicale.
Responsabilitățile cheie includ:
· Acționează ca prim punct de contact pentru serviciul clienți prin e-mail și telefon;
· Înregistrarea cererilor verbale sau scrise primite de la utilizatorii finali și/sau a reclamațiilor conform procedurilor și termenelor convenite;
· Răspuns la întrebări tehnice legate de echipamente medicale;
· Completarea solicitarilor privind inlocuirea produselor conform nevoilor clientului;
· Prelucrarea rapoartelor specifice privind activitatea de zi cu zi;
· Participarea activă la inițiativele de îmbunătățire a proceselor.
Ce te face special:
· Fluență în limba germană și engleză;
· Licență sau Master;
· Cel puțin 6 luni experiență în Asistență Clienți/Servicii de asistență/Traduceri/Asistență tehnică
· Experienta medicala sau experienta in proiecte medicale/farmaceutice reprezinta un plus.
· Bune abilitati de comunicare (atat scrisa cat si verbala);
· Cunoștințe informatice (MS Office, Internet, sisteme de ticketing);
· Abordare orientată către client;
· Eficient în rezolvarea problemelor (abilități de depanare).
Eu cu ce ma aleg?
- Oportunitate fantastică de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic.
- Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top.
- Oportunitate de dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional.
- Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale disponibile printr-un pachet flexibil de beneficii care poate fi personalizat in functie de nevoile fiecarui angajat.
- Asistență pentru relocare pentru a vă ajuta să vă instalați.