Customer Care Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitatile postului:

- Participa la implementarea proiectelor de Customer Care agreate la nivel de companie

- Participa la dezvoltarea serviciilor din programul de fidelizare a farmaciilor

- Gestioneaza campaniile derulate pentru pacientii farmaciilor partenere si platformele digitale dezvoltate

  

Candidatul ideal:

• Este o persoana organizata, responsabila, atenta la detalii, analitica, cu atitudine proactiva si pozitiva;

• Are experienta profesionala pe un post similar: un an;

• A finalizat studii superioare (specializare marketing constituie avantaj);

• Are cunostinte in domeniul medical/farmaceutic (constituie avantaj);

• Are cunostinte PC la nivel avansat: Excel, Word, Power Point, Outlook;

• Cunoaste limba engleza la nivel avansat.

 

Ca si companie oferim:

- Pachet salarial atractiv;

- Bonuri de masa;

- Prima de vacanta;

- Posibilitatea de dezvoltare a unei cariere in cadrul unei companii multinationale din industria farma

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC FARMEXIM SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC FARMEXIM SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC FARMEXIM SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?