Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitatile postului:
- Participa la implementarea proiectelor de Customer Care agreate la nivel de companie
- Participa la dezvoltarea serviciilor din programul de fidelizare a farmaciilor
- Gestioneaza campaniile derulate pentru pacientii farmaciilor partenere si platformele digitale dezvoltate
Candidatul ideal:
• Este o persoana organizata, responsabila, atenta la detalii, analitica, cu atitudine proactiva si pozitiva;
• Are experienta profesionala pe un post similar: un an;
• A finalizat studii superioare (specializare marketing constituie avantaj);
• Are cunostinte in domeniul medical/farmaceutic (constituie avantaj);
• Are cunostinte PC la nivel avansat: Excel, Word, Power Point, Outlook;
• Cunoaste limba engleza la nivel avansat.
Ca si companie oferim:
- Pachet salarial atractiv;
- Bonuri de masa;
- Prima de vacanta;
- Posibilitatea de dezvoltare a unei cariere in cadrul unei companii multinationale din industria farma