Rol: Participarea la planificarea, organizarea si derularea evenimentelor de customer care pentru clientii parteneri in cadrul programului de loializare al companiei.
Responsabilitati:
- Participa la dezvoltarea si implementarea campaniilor de Customer Care pentru parteneri;
- Pregateste materialele de comunicare urmarind implementarea lor conform programului agreat;
- Asigura suport in realizarea de standuri si display counter in farmaciile partenere;
- Intretine contactul partenerii in vederea implementarii de campanii;
- Participa la organizarea evenimentelor dedicate partenerilor din programul de loializare;
- Asigura gestionarea informatiilor din online si a lansarilor de produs.
Cerinte:
- Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj);
- 1-2 ani experienta intr-un rol care a implicat interactiunea cu clientii si a presupus urmarirea si implementarea de campanii de promovare;
- Experinta in utilizarea platformelor de digital marketing; constituie un avantaj (ex. Google Analytics, Facebook, Google Ads);
- Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj;
- Utilizator experimentat MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu;
- Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa;
- Experinta in organizarea evenimentelor (cursuri, conferinte).