Customer Care Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rol: Participarea la planificarea, organizarea si derularea evenimentelor de customer care pentru clientii parteneri in cadrul programului de loializare al companiei.


Responsabilitati:

  • Participa la dezvoltarea si implementarea campaniilor de Customer Care pentru parteneri;
  • Pregateste materialele de comunicare urmarind implementarea lor conform programului agreat;
  • Asigura suport in realizarea de standuri si display counter in farmaciile partenere;
  • Intretine contactul partenerii in vederea implementarii de campanii;
  • Participa la organizarea evenimentelor dedicate partenerilor din programul de loializare;
  • Asigura gestionarea informatiilor din online si a lansarilor de produs.


Cerinte:

  • Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj);
  • 1-2 ani experienta intr-un rol care a implicat interactiunea cu clientii si a presupus urmarirea si implementarea de campanii de promovare;
  • Experinta in utilizarea platformelor de digital marketing; constituie un avantaj (ex. Google Analytics, Facebook, Google Ads);
  • Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj;
  • Utilizator experimentat MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu;
  • Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa;
  • Experinta in organizarea evenimentelor (cursuri, conferinte).

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Help Net Farma pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Help Net Farma pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Help Net Farma locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?