Specialist în asistența clienților
Ne străduim pentru succesul clienților și ducem rezolvarea problemelor la nivelul următor. Birourile noastre europene sunt situate în Gent (Belgia), Rugby (Regatul Unit) și București (România)
Descrierea postului
Avem o pasiune pentru a face diferența și de aceea echipele noastre sunt pline de indivizi creativi cu atitudini „poate face”, care știu cum să ofere cea mai bună experiență pentru clienți. Veți lucra într-un mediu dinamic în ritm rapid cu colegi din toată lumea, este un loc de muncă multicultural în care echipa ta este familia ta departe de casă.
Responsabilitati
• Gestionați contactele primite cu clienții și escaladarea cu compasiune și proactivitate, pentru a prioritiza nevoile acestora și pentru a oferi soluții unice la probleme.
• Dețineți experiența părților interesate prin colaborarea cu diverse birouri de asistență (pentru asistență pentru depanare), parteneri de produs (atât certificați prin client, cât și prin terți) și echipe de inginerie a calității.
• Coordonează apelurile regulate cu clientul, pentru reumpleri și upgrade-uri la accesorii de produs.
• Procesați atât tichetele de solicitare de servicii generate de client, cât și cele generate intern, în termenele de livrare specificate.
• Suport administrativ pentru certificarea detaliilor clientului și modificarea oricăror informații incorecte din baza de date de clienți a părților interesate.
Calificări
• Licenta in orice domeniu
• Minim un an de experiență într-un rol de asistență pentru clienți sau cu clienții, de preferință într-un mediu multinațional.
• Praguri de limbă necesare: engleză (B2-C1: Nivel utilizator independent)
Beneficii și avantaje
• Salariu competitiv
• Formarea este compensată cu bilete, hotel și diurnă în Marea Britanie
• Oportunități de progres în carieră
• Contract de munca initial cu o durata de 12 luni
• Pachete bine rotunjite de asigurări de sănătate și de viață