Suport pentru un site care ofera clientilor nostri posibilitatea de a cumpara/vinde bilete pentru concerte, evenimente sportive, teatre, festivaluri.
- Primirea/gestionarea apelurilor telefonice și e-mail-urilor.
- Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente;
- Identificați cea mai bună și mai rapidă modalitate de rezolvare;
- Realizarea obiectivelor.
Oferim:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv
- tichete de masa; (15ron/bon de masa);
- Bonusuri lunare de performanta in 3 praguri (1 prag = 200 RON Net, 2 prag = 350 RON Net si al 3-lea prag = 450 RON Net)
- Asigurare medicala privata; (Medicover)
- Posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;
- Instruire de specialitate.
- Echipament de lucru
Despre noi :
Global Remote Services este cel mai vechi și lider furnizor independent de centre de contact din România, cu peste 18 ani de experiență pe piața Business Process Outsourcing (BPO).
Fondată în ianuarie 2004, în București, GRS oferă o gamă largă de centre de contact și servicii de back office multilingve și multicanale organizațiilor din întreaga Europă. Compania oferă cu profesionalism servicii cum ar fi asistența clienților multicanal, procese de back-office media, birou de asistență tehnică, calificarea bazei de date și campanii comerciale outbound.
GRS oferă soluții de contact cu clienții flexibile și de înaltă calitate prin infrastructura sa de vârf ITC și prin procedurile operaționale solide.
Compania lucrează îndeaproape cu clienții săi pentru a crea și furniza soluții personalizate.
GRS este mândru de relațiile sale de lungă durată cu clienții săi, mulți dintre ei mari multinaționale de vârf. Așteptările lor ridicate în ceea ce privește calitatea nivelului de servicii, experiența clienților și continuitatea afacerii devin motoarele companiei pentru furnizarea de servicii profesionale.