Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Îți place să îi ajuti pe cei din jurul tau?
Iată oportunitatea de a te alătura unei companii de asistență care se enumera printre liderii acestei piete la nivel global, oferindu-ti posibilitatea de a acorda asistență clienților și partenerilor noștri de prestigiu, lucrând într-un mediu modern, prietenos si profesionist.
Alăturați-vă nouă pentru postul de specialist în asistența:
Customer Care support (sediul din Bucuresti)
Cu ce ne ocupam?
Echipa noastră oferă asistență clienților noștri aflați în dificultate, acordand asistența de natura medicală / rutiera / travel / domestica, în timp util si potrivit nevoilor identificate.
Ce vei face?
- Vei gestiona solicitarile primite din partea clientilor, in princial telefonic, dar si prin e-mail.
- Informatiile obtinute trebuie sa fie cât mai concrete pentru a putea acorda servicii de calitate, iar in perioada cat ne asiguram ca cererea va fi solutionata in baza procedurilor interne si a conditiilor contractuale, tinem la curent clientul si / sau partenerul de business cu privire la stadiul in care se afla dosarul.
Pentru a putea duce solicitarea la bun sfarsit, ar urma sa iei legatura cu prestatorii noștri din rețeaua națională sau internațională.
Avem multe tipuri de produse și servicii, posibilitatea de dezvoltare la nivel intern este una extinsă, așa că inceperea si desfasurarea constanta a activității va presupune sa participati la traininguri, cursuri online și sa dovediți prin evaluari că ați dobândit cunoștințele necesare.
La ce sa te astepti de la noi?
- Sa iti fim alaturi si sa te sprijinim permanent in a te dezvolta pe plan interpersonal si profesional , nu doar în perioada de inceput.
- Pentru ca partenerii sau clienții noștri sa fie satisfacuti, la randul nostru ne straduim ca angajații noștri sa fie fericiți pe parcursul desfasurarii activitatii de Customer Support.
- Am dori să câștigați o gamă largă de cunoștințe și experiență pe parcursul acestei colaborari, atât din punct de vedere al serviciilor pe care le oferim, cât și din persepctiva modului in care este manageriat portofoliul nostru de clienți.
- Pe parcurs, o sa observati ca gama de activitati conexe pozitiei este una ce ofera un nivel ridicat de spontaneitate si diversitate, asa ca suntem bucuroși să vă angrenam în sarcini care vă vor ajuta să ieșiți din monotonie.
- Oferim flexibilitate, atat din punct de vedere al modului cum este conceput programul de lucru, cat si optiunea de a lucra de acasa.
Care sunt conditiile candidatului ideal?
Studii:
- Diploma bacalaureat (minim).
- Diploma de licenta / masterat constituie un avantaj.
Competente lingvistice:
- Engleza – nivel conversational.
- Engleza – avansat / cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala, va constitui un avantaj.
Alte competente:
- Bune abilitati de comunicare si prezentare a informatiei;
- Atitudine pozitiva si onesta;
- Flexibilitate, punctualitate si seriozitate;
- Capacitatea de a gasi solutii ’’outside of the box’’
- Cunostinte si abilitati de operare calculator;
- Bune abilitati de lucru in echipa;
- Bune capacitati de adaptabilitate;
- Bune abilitati research si analiza a informatiilor;
- Orientare către client;
Experienta anterioara in aria de customer care / domeniul asigurarilor constituie un avantaj.
Pentru a fi angajatul nostru pe termen lung, vă oferim:
- un program de lucru flexibil
- salariu atractiv
- bonuri cadou de Paste si Craciun
- bonus trimestrial de performanta
- asigurare de sanatate privata
- asigurare de viata privata
- pensie privata (pilonul 3)
Pe baza celor precizate mai sus, dacă doriți să vă alăturați echipei noastre, așteptăm CV-ul dvs.