Customer Care Support Specialist with Hungarian(Automotive Industry)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

#Fii mai mult

Aspirați la o carieră plină de satisfacții, care să vă permită să faceți mai mult și să obțineți mai mult? Eliberați-vă întregul potențial la locul de muncă cu TDCX, o companie BPO premiată și în creștere rapidă.

Sunteți o persoană centrată pe client, care este pasionată de crearea unei experiențe grozave de brand și înțelege modul în care implicarea clienților este crucială pentru creșterea și loialitatea mărcii? Apoi aplicați pentru acest rol, faceți parte dintr-o echipă nou-nouță pentru un proiect în industria auto și haideți să ne întâlnim virtual pentru a ne cunoaște.

Fiți parte dintr-un proiect nou-nouț pentru o marcă de automobile premium și jucați un rol esențial în această călătorie către relația directă cu consumatorii și experiență, sprijinindu-i pe consumatori în timp ce învață despre marcă și mașini și cumpără mașini.

Lucrați cu cele mai iubite mărci din lume și fiți alături de oameni minunați și diverși. Fii acasă, aparține și începe-ți călătoria către #BeMore!

Principalele motive pentru a lucra cu TDCX:

  • Remunerație atractivă, avantaje grozave și stimulente de performanță
  • Abonament medical
  • Spații de lucru premium și Instagram, chiar lângă stația de metrou Pipera
  • Cafea și ceai gratuite la birou
  • Activități captivante și programe de recunoaștere
  • Planuri puternice de învățare și dezvoltare pentru dezvoltarea carierei tale
  • Cultură pozitivă pentru a #FiiMai #Fii Mai Fericit la locul de muncă
  • Fii instruit și îndrumat de experți în domeniul tău
  • Alăturați-vă unei companii globale cu 26 de ani de experiență și peste 350 de premii din industrie

Care este misiunea ta?

  • Responsabil pentru relațiile zilnice cu clienții pentru a sprijini viziunea clientului de a oferi servicii de clienți de clasă mondială de neegalat asistență consumatorilor actuali și viitori pe parcursul călătoriei de cumpărături și de proprietate.
  • Dobândiți cunoștințe despre produs pentru a îmbunătăți capacitatea de a înțelege nevoile clienților în diferite produse și regiuni și pentru a aplica cel mai eficient răspuns și soluție la caz.
  • Acționați ca un ambasador al mărcii, deoarece rolul dvs. orientat către clienți este crucial în susținerea valorilor și misiunii clientului nostru.
  • Oferiți un serviciu remarcabil în timp ce interacționați cu clienții, răspunzând și soluționând volume complexe de întrebări înainte de vânzare și întrebări de asistență postvânzare prin telefon, e-mail, chat și canale sociale. Aceasta poate include asistarea clienților care pot avea defecțiuni mecanice sau electrice, prin trimiterea de servicii pentru a ajuta clientul în timpul lor de nevoie.
  • Asumați-vă întrebările și problemele clienților, urmărind eficient și eficient pentru a asigura o rezolvare în timp util, conform KPI-urilor și SLA-urilor setate.
  • Prioritizează și escaladă feedbackul clienților noștri și solicitările de caracteristici către echipele interne relevante.
  • De asemenea, veți gestiona generarea de clienți potențiali, delegarea și urmărirea clienților potențiali pentru a vă asigura că acestea sunt utilizate în mod eficient.
  • Identificați lacunele în procesele curente sau ofertele de produse și implementați sau recomandați îmbunătățiri pentru a crește productivitatea generală și experiența clienților.
  • Orice alte îndatoriri și responsabilități care vă pot fi atribuite de conducere din când în când, în cadrul categoriei dumneavoastră de angajare în organizație și pentru implementarea eficientă, întreținerea și îmbunătățirea continuă a Sistemului de management al calității al TDCX.

Pe cine căutăm?

  • Minim 1 an experienta intr-un rol similar
  • Cunoștințe avansate de engleză și cunoștințe native în limba maghiară
  • Maturitate emoțională ridicată și pasiune pentru experiența clienților
  • Ascultător și învață curios, respectuos față de ceilalți și atitudine de jucător de echipă
  • Orientat spre acțiune, concentrat pe rezultate, capabil să lucreze independent și capabil să gestioneze diverse situații
  • Capabil să se adapteze și să răspundă la diferite tipuri de personaje, deoarece va trebui să fii tolerant, să manifesti empatie și să fii răbdător
  • Abilități de comunicare eficiente atât pe subiecte tehnice, cât și non-tehnice cu clienții și membrii echipei.
  • Pasiunea pentru oameni este importantă, pasiunea pentru mașini este un bonus.

Cine este TDCX?

TDCX (NYSE: TDCX) oferă soluții de transformare digitală CX, permițând mărcilor de top și perturbatoare la nivel mondial să achiziționeze noi clienți, să-și fidelizeze clienții și să-și protejeze comunitățile online.

TDCX ajută clienții, inclusiv multe dintre cele mai bune mărci din lume, să-și atingă aspirațiile privind experiența clienților, valorificând tehnologia, inteligența umană și amprenta noastră globală. Servim clienți în domeniul fintech, gaming, tehnologie, home sharing și călătorii, publicitate digitală și social media, streaming și e-commerce. Experiența noastră și amprenta noastră puternică în Asia ne-au făcut un partener de încredere pentru clienți, în special pentru companiile cu creștere mare, din noua economie care doresc să exploateze potențialul de creștere al regiunii.

Ne mândrim să descoperim și să angajăm cei mai buni profesioniști care ni se alătură în timp ce transformăm industria CX externalizată. Angajamentul nostru pentru #BeMore pentru oamenii noștri, clienții noștri și comunitatea noastră ne-a determinat să câștigăm peste 350 de premii din industrie, inclusiv să fim una dintre cele mai bune companii pentru care să lucrăm din Asia.

De la spațiile noastre de lucru de primă clasă, pachete de compensare peste media industriei, oportunități de carieră, până la avantajele noastre la locul de muncă, aflați ce mai aveți la dispoziție atunci când începeți o carieră cu TDCX.

Poate doriți să verificați Politica noastră de confidențialitate privind prelucrarea datelor dumneavoastră personale în timpul procesului de selecție și angajare aici: https://www.tdcx.com/policies/privacy.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TDCX pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TDCX pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TDCX locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?