Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerințe:

  • 0-6 ani de experiență în Contact Center
  • Nivel avansat de olandeză și engleză
  • Licență/Licență
  • Bune abilități scrise și verbale
  • Învățare rapidă, răbdare, centrată pe client și atenție la detalii
  • Excelente introducere a datelor, abilități de tastare și înțelegere a mediului call center
  • Cunoștințe de bază ale instrumentelor MS Office: Word, Excel și Outlook
  • Abilitatea de a reduce apelurile și de a gestiona escalade de profil înalt


Responsabilitati:

  • Participați și răspundeți la apelurile și e-mailurile primite cu acuratețe și într-o manieră consecventă, profesionistă, orientată către client
  • Înregistrați incidentele cu acuratețe și documentați toate informațiile privind apelurile conform procedurilor standard de operare
  • Implementați cunoștințele dobândite în timpul instruirii pentru a cerceta, identifica, escalada și rezolva întrebările și reclamațiile consumatorilor
  • Asigurați-vă respectarea regulilor pentru a rezolva interogarea și asigurați-vă că procedura de operare standard este urmată
  • Păstrați confidențiale și securizate toate informațiile companiei, care includ informațiile despre clienți
  • Asigurați conformitatea cu toate politicile și procedurile companiei


Ceea ce oferim:

  • Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top
  • Oportunitate de dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional
  • Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale
  • Acces la o varietate de beneficii disponibile printr-un pachet flexibil care poate fi personalizat în funcție de nevoile fiecărui angajat
  • Dezvoltare personală și profesională printr-o varietate de programe de formare (abilități hard/soft)



Dacă acest rol se potrivește cu așteptările dumneavoastră profesionale, vă invităm să aplicați și vă vom reveni pentru a discuta mai multe detalii despre procesul de recrutare.

Cu toate acestea, dacă nu sunteți interesat, dar cunoașteți și alte persoane care ar putea fi, nu ezitați să le sugerați să aplice.


Prin aplicarea la acest anunț de angajare, ne dați consimțământul pentru a vă prelucra datele personale în scopul recrutării.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro Digital Operations and Platforms pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro Digital Operations and Platforms pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro Digital Operations and Platforms locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?