Acest rol constă în asistența clienților, reprezentanților de vânzări și angajaților clienților pentru o companie globală de produse farmaceutice și de dispozitive medicale.
Responsabilitățile cheie includ:
- Acționează ca prim punct de contact pentru serviciul clienți prin e-mail și telefon;
- Înregistrarea cererilor verbale sau scrise primite de la utilizatorii finali și/sau a reclamațiilor conform procedurilor și termenelor convenite;
- Răspuns la întrebări tehnice legate de echipamente medicale;
- Completarea solicitarilor privind inlocuirea produselor conform nevoilor clientului;
- Prelucrarea rapoartelor specifice privind activitatea de zi cu zi;
- Participarea activă la inițiativele de îmbunătățire a proceselor.
Ce te face special:
- Fluență în franceză și engleză;
- diplomă de licență sau master;
- Cel puțin 6 luni experiență în Asistență Clienți/Servicii de asistență/Traduceri/Asistență tehnică
- Antecedente medicale sau experiență în proiecte medicale/farmaceutice reprezintă un plus.
- Bune abilitati de comunicare (atat scrisa cat si verbala);
- Cunoștințe informatice (MS Office, Internet, sisteme de ticketing);
- Abordare orientata catre client;
- Eficient în rezolvarea problemelor (abilități de depanare).
Eu cu ce ma aleg?
· Oportunitate fantastică de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic.
· Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing lider.
· Oportunitate de dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional.
· Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale disponibile printr-un pachet flexibil de beneficii care poate fi personalizat in functie de nevoile fiecarui angajat.
· Asistență pentru relocare pentru a vă ajuta să vă instalați.