Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Profil junior:
- minim 6 luni experienta in call center pe limba germana;
- germana (B2 minim) certificat la Goethe sau la alt institut SUA nivel minim C2 declarat;
- engleza (B2 minim);
- disponibilitate pentru a lucra in ture L-D;
- activitate inbound/outbound.
Profil senior:
- experienta in call center de minim 3 ani pe limba germana;
- germana (minim B2) certificat la Goethe sau la alt institut SUA nivel minim C2 declarat;
- engleza (B2 minim);
- disponibilitate pentru a lucra in ture L-D, business hours 08:00 – 22:00;
- activitate inbound/outbound, back office via email.
Descrierea jobului
- Atat pentru Juniori dar si pentru Seniori, limba germana si limba engleza vor fi testate la institutul Goethe, in cazul in care nu dispuneti de o astfel de certificare. Testarea se va face in Bucuresti.
- Oferirea de asistenta pentru cei cu carduri (inchideri, tranzactii);
- Efectuarea apelurilor catre directorii de sucursale.
- Contractul de munca se va inchide initial pe o perioada de 2 ani, cu posibilitatea de prelungire.
- O data pe luna se va face o vizita la sediul companiei, in Bucuresti.
Beneficii:
- salariu motivant;
- bonuri de masa 20 lei/zi;
- bonus telemunca;
- decont transport (autobuz/metrou/voucher carburant);
- platforma Benefit Online;
- spor de weekend, ora de noapte;
- asigurare medicala;
- training platit.