Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Acest rol constă în asistența clienților, reprezentanților de vânzări și angajaților clienților pentru o companie globală de produse farmaceutice și de dispozitive medicale.


Responsabilitățile cheie includ:


· Acționează ca prim punct de contact pentru serviciul clienți prin e-mail și telefon;

· Înregistrarea cererilor verbale sau scrise primite de la utilizatorii finali și/sau a reclamațiilor conform procedurilor și termenelor convenite;

· Răspuns la întrebări tehnice legate de echipamente medicale;

· Completarea solicitarilor privind inlocuirea produselor conform nevoilor clientului;

· Prelucrarea rapoartelor specifice privind activitatea de zi cu zi;

· Participarea activă la inițiativele de îmbunătățire a proceselor.


Ce te face special:


· Fluență în limba germană și engleză;

· Licență sau Master;

· Cel puțin 6 luni experiență în Asistență Clienți/Servicii de asistență/Traduceri/Asistență tehnică

· Experienta medicala sau experienta in proiecte medicale/farmaceutice reprezinta un plus.

· Bune abilitati de comunicare (atat scrisa cat si verbala);

· Cunoștințe informatice (MS Office, Internet, sisteme de ticketing);

· Abordare orientată către client;

· Eficient în rezolvarea problemelor (abilități de depanare).


Eu cu ce ma aleg?


  • Oportunitate fantastică de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic.
  • Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top.
  • Oportunitate de dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional.
  • Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale disponibile printr-un pachet flexibil de beneficii care poate fi personalizat in functie de nevoile fiecarui angajat.
  • Asistență pentru relocare pentru a vă ajuta să vă instalați.


Despre Wipro Limited

Wipro Limited este o companie lider globală în domeniul tehnologiei informației, consultanței și serviciilor de procese de afaceri. Valorificăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, a roboticii, a cloud-ului, a analizei și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să-i facă să aibă succes. O companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de durabilitate și bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienți de pe șase continente.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro Digital Operations and Platforms pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro Digital Operations and Platforms pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro Digital Operations and Platforms locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?