Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Din dorinta de a oferi clientilor nostri o experienta cat mai placuta si eficienta in utilizarea serviciilor platformei noastre, echipa de Customer Support este in cautarea unui Customer Experience Manager. Esti colegul/a ideal/a daca nu te intimideaza lucrul cu oamenii si esti mereu in cautare de solutii pentru a face lucrurile mai bine, mai eficient si mai placut.
Ne vei ajuta cu:
-
Monitorizarea & optimizarea aspectelor esentiale din aria de Customer Experience (NPS, CSAT, feedback-uri detaliate ale clientilor)
-
Identificarea oportunitatilor de imbunatatire a produselor si serviciilor pe care le oferim clientilor nostri
-
Realizarea de analize comparative la nivel de industrie si in interiorul grupului Delivery Hero alaturi de prezentarea oportunitatilor de imbunatatire in entitatea locala
-
Analiza, solicitarea si agregarea datelor in vederea realizarii rapoartelor pentru prezentarea problemelor cheie
-
Coordonarea si implementarea tuturor sondajelor efectuate cu clientii prin intermediul platformei Qualtrics
-
Sprijinirea echipei centrale in implementarea standardelor de imbunatatire a experientei clientilor pe platforma
-
Gestionarea, impreuna cu echipa de Community Management, a canalelor de comunicare din social media
-
Mentinerea relatiei cu departamentele conexe (Marketing, Legal, Financiar, Operatiuni) si facilitarea transmiterii feedback-ului din partea clientilor
Ai nevoie de:
-
Studii superioare absolvite
-
Experienta similara de cel putin 2 ani
-
Bune abilitati de analiza si interpretare de date
-
Excelente abilitati de comunicare si gestionare situatii dificile
-
Atentie la detalii, organizare buna si motivatie
-
Cunostinte de limba engleza la nivel avansat
-
Abilitati de lucru excelente cu Powerpoint, Excel & Word
Iti oferim:
-
pachet salarial atractiv
-
contract pe perioada nedeterminata
-
decont abonament transport in comun
-
bonuri de masa - 15 lei/ zi
-
23 zile de concediu
-
posibilitatea de lucru de acasa
-
abonament medical complet la Regina Maria
-
acces nelimitat la platforma de e-learning
-
acces 24/7 la platforma de asistenta pentru angajati ICAS Lifestyle