Customer Experience Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Din dorinta de a oferi clientilor nostri o experienta cat mai placuta si eficienta in utilizarea serviciilor platformei noastre, echipa de Customer Support este in cautarea unui Customer Experience Manager. Esti colegul/a ideal/a daca nu te intimideaza lucrul cu oamenii si esti mereu in cautare de solutii pentru a face lucrurile mai bine, mai eficient si mai placut.


Ne vei ajuta cu:

  • Monitorizarea & optimizarea aspectelor esentiale din aria de Customer Experience (NPS, CSAT, feedback-uri detaliate ale clientilor)

  • Identificarea oportunitatilor de imbunatatire a produselor si serviciilor pe care le oferim clientilor nostri

  • Realizarea de analize comparative la nivel de industrie si in interiorul grupului Delivery Hero alaturi de prezentarea oportunitatilor de imbunatatire in entitatea locala

  • Analiza, solicitarea si agregarea datelor in vederea realizarii rapoartelor pentru prezentarea problemelor cheie

  • Coordonarea si implementarea tuturor sondajelor efectuate cu clientii prin intermediul platformei Qualtrics

  • Sprijinirea echipei centrale in implementarea standardelor de imbunatatire a experientei clientilor pe platforma

  • Gestionarea, impreuna cu echipa de Community Management, a canalelor de comunicare din social media

  • Mentinerea relatiei cu departamentele conexe (Marketing, Legal, Financiar, Operatiuni) si facilitarea transmiterii feedback-ului din partea clientilor

 

Ai nevoie de:

  • Studii superioare absolvite

  • Experienta similara de cel putin 2 ani

  • Bune abilitati de analiza si interpretare de date

  • Excelente abilitati de comunicare si gestionare situatii dificile

  • Atentie la detalii, organizare buna si motivatie

  • Cunostinte de limba engleza la nivel avansat

  • Abilitati de lucru excelente cu Powerpoint, Excel & Word

Iti oferim:

  • o echipa super si un sediu modern, situat central

  • pachet salarial atractiv

  • contract pe perioada nedeterminata

  • decont abonament transport in comun

  • bonuri de masa - 15 lei/ zi

  • 23 zile de concediu

  • posibilitatea de lucru de acasa

  • abonament medical complet la Regina Maria

  • acces nelimitat la platforma de e-learning

  • acces 24/7 la platforma de asistenta pentru angajati ICAS Lifestyle

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la FOODPANDA RO SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la FOODPANDA RO SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are FOODPANDA RO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?