Customer Experience Specialist – German Speaker (Budapest based)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Agoda

Agoda este o platformă online de rezervare a călătoriilor pentru cazare, zboruri și multe altele. Construim și implementăm tehnologie de ultimă oră care conectează călătorii cu peste 2,5 milioane de locuri de cazare la nivel global. Cu sediul în Asia și parte a Booking Holdings, cei peste 6.000 de angajați ai noștri care reprezintă peste 90 de naționalități promovează un mediu de lucru bogat în diversitate, creativitate și colaborare. Inovăm printr-o cultură a experimentării și a proprietății, sporind capacitatea clienților noștri de a experimenta lumea.

Faceți cunoștință cu echipa noastră:

Echipa de asistență pentru clienți a Agoda înțelege că călătoriile pot fi un mediu în continuă schimbare. De aceea, oferim ajutor personal, în timp real, non-stop și în 38 de limbi. Indiferent de problemă, prezentăm cele mai bune dintre valorile Agoda fiecărui client cu mai multe canale de asistență și o dorință puternică de a servi. Cu siguranță, făcând mai mult decât să răspundă la apeluri telefonice sau să răspundă la e-mailuri, specialiștii noștri caută în mod activ modalități de a îmbunătăți experiența clienților noștri. Ne adaptăm rapid provocărilor colaborând cu alte echipe și experimentând tot ce putem. Acest lucru ne-a permis să dezvoltăm produse noi și eficiente care produc rezultate semnificative și continuă să stimuleze performanța comercială a Agoda.

În acest rol, vei ajunge la:

  • Pentru a oferi servicii excelente pentru clienți și a gestiona nevoile clienților noștri (oaspeți și parteneri) prin canalele noastre de comunicare (telefon și e-mail)
  • Înțelegeți și furnizați strategii de afaceri și îmbunătățiți serviciile clienților prin executarea autoservirii
  • Responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor individuale și de echipă (KPI)
  • Identificați în mod continuu îmbunătățirile procesului de lucru și comunicați liderilor de echipă și (sau) managerului

De ce vei avea nevoie pentru a reuși:

  • Trebuie să aibă cunoaștere avansată a limbii germane și engleze vorbite și scrise (nivel C1 sau mai mare, conform Cadrului european comun)
  • Maniere impecabile la telefon și abilități de comunicare
  • Abilități excelente de ascultare, gânditor critic cu atenție la detalii
  • Viteza minimă de tastare de 35 de cuvinte pe minut
  • Doresc să lucreze în ture rotative, sărbători legale și weekenduri
  • Abilitatea de a lucra atât într-un mediu de echipă, cât și independent
  • Demonstrează un grad ridicat de integritate și confidențialitate

Este grozav dacă ai:

  • Cel puțin 1 an de experiență de lucru în domeniul conex ar fi de dorit, deși proaspeții absolvenți sunt bineveniți să aplice

#EC1 #Budapest #CUST #2 #berlin #munich #hamburg #stuttgart #cologne #frankfurt #dusseldorf #dortmund #essen #Bremen #leipzig #dresden #hanover #nürnberg #budapest #vienna #graz #linz #zurich #geneva #basel #prague #Brno #Ostrava #warsaw #krakow #bucharest #belgrad #chisinau #athens #sofia #bratislava #riga #vilnius #zagreb #malta #cyprus #cairo #alexandria #giza #bangalore #newdelhi #jakarta #bali #bandung #beirut #tripoli #kualalumpur #tirana #istanbul #ankara #izmir #manila

Angajator cu șanse egale

La Agoda, ne mândrim că suntem o companie reprezentată de oameni din toate mediile și orientările diferite. Prioritizăm atragerea de talente diverse și cultivarea unui mediu incluziv care încurajează colaborarea și inovația. Angajarea la Agoda se bazează exclusiv pe meritul și calificările unei persoane. Ne angajăm să oferim șanse egale de angajare indiferent de sex, vârstă, rasă, culoare, origine națională, religie, stare civilă, sarcină, orientare sexuală, identitate de gen, dizabilitate, cetățenie, statut de veteran sau militar și alte caracteristici protejate prin lege.

Vom păstra cererea dvs. la dosar, astfel încât să vă putem lua în considerare pentru viitoarele posturi vacante și să puteți solicita oricând să vă ștergeți datele din dosar. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să citiți politica noastră de confidențialitate.

Pentru toate agențiile de recrutare: Agoda nu acceptă CV-uri ale terților. Vă rugăm să nu trimiteți CV-uri către aliasul nostru de locuri de muncă, angajaților Agoda sau în orice altă locație a organizației. Agoda nu este responsabilă pentru taxele legate de CV-urile nesolicitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Agoda pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Agoda pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Agoda locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?