Customer Experience Specialist with Dutch

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Alăturați-vă unei echipe recunoscute pentru leadership, inovație și diversitate Honeywell oferă angajaților oportunitatea de a lucra la cele mai interesante proiecte din lume, transformând orașele în care trăim, clădirile în care lucrăm și vehiculele care ne mișcă. Honeywell oferă angajaților oportunitatea de a defini viitorul unor industrii întregi, ajutând la transformarea modului în care funcționează lumea. Honeywell este un loc de muncă la nivel mondial unde puteți învăța ceva nou în fiecare zi de la o populație diversă de soluționați și acționari de probleme. Honeywell oferă angajaților căi și canale pentru a celebra inovațiile și realizările colegilor lor, ale echipelor lor și ale lor înșiși. Ești gata să ne ajuți să facem viitorul? Folosiți-vă abilitățile administrative și organizatorice pentru a oferi suport administrativ echipei de service Honeywell Building Solutions. Profesionist în Administrarea Afacerilor (BA) va fi responsabil pentru finalizarea sarcinilor legate de proces atribuite pentru o anumită zonă, pe baza abilităților lingvistice și a cunoștințelor aprofundate de proces demonstrate cu privire la activitățile efectuate și instrumentele utilizate. Veți lucra îndeaproape cu personalul local de teren și veți contribui într-o echipă de profesioniști foarte angajați, care abilitățile organizatorice și de comunicare oferă sprijin eficient și eficient afacerii locale.
  • Analizați noile rezervări de contracte pentru conformitatea cu politica/controalele/taxele.
  • Înregistrați informațiile necesare pe site-urile specifice țării, acolo unde este cazul.
  • Pregătește documentația legată de modificările contractului folosind instrumente aprobate: variații, anulări, rerezervări și actualizări/corecții de rezervări.
  • Responsabil de revizuirea comenzilor de lucru de timp și materiale, inclusiv orice cerințe pre-factură și de lucru cu personalul de teren pentru a obține comanda de achiziție cerută de client pentru a procesa factura
  • Sprijiniți afacerile cu acces la portalurile clienților, inclusiv documentația pentru abonamente noi/reînnoite la astfel de site-uri.
  • În funcție de client, pregătește documentele relevante (proces de autorizare a facturării, facturi, comenzi de lucru, formulare de facturare) și le trimite conform cerințelor clientului/contractului, inclusiv încărcarea prin portalurile clienților.
  • Sprijină afaceri cu rechiziții pentru achiziții indirecte/comenzi, inclusiv EIP/materiale de siguranță pentru conformitatea cu siguranța
  • Efectuați activități de analiză și depanare în funcție de cerințele afacerii.
  • Diplomă de licență.
  • 3 ani de experienta in rol de suport administrativ.
  • 1+ ani de experiență cu SAP.
  • Limba olandeză nivel minim B2.
  • Limba engleza nivel minim B2.
  • Cunoștințe de lucru demonstrate în Microsoft Office Suite.
  • Abilități puternice de comunicare (atât în ​​scris, cât și verbal).
  • Abilitati analitice si de rezolvare a problemelor.
  • O cultură care încurajează incluziunea, diversitatea și inovația
  • Formare specifică pieței și dezvoltare personală continuă
  • Oportunități de creștere în carieră
  • Lideri cu experiență pentru a vă sprijini dezvoltarea profesională
  • Mediu de lucru internațional
Dacă acesta este rolul tău de vis, atunci ne-ar plăcea să auzim de la tine. Suntem un angajator cu șanse egale și prețuim diversitatea în compania noastră. Nu facem discriminări în funcție de rasă, religie, culoare, origine națională, sex, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut de veteran sau statut de handicap. Ne vom asigura că persoanelor cu dizabilități li se oferă acomodare rezonabilă pentru a participa la procesul de solicitare a unui loc de muncă sau la interviu, pentru a îndeplini funcții cruciale ale locului de muncă și pentru a primi alte beneficii și privilegii de angajare. Vă rugăm să ne contactați pentru a solicita cazare. Informații suplimentare
  • ID POST: req387083
  • Categorie: Managementul afacerilor
  • Location: 3 George Constantinescu,,Upground building, 5th floor (entrance A) District 2,Bucharest,BUCURESTI,020339,Romania
  • Neexceptat
Experiența clienților (GLOBAL)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Honeywell locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?