Customer Experience Specialist with german

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Alăturați-vă unei echipe recunoscute pentru leadership, inovație și diversitate Când vă alăturați Honeywell, deveniți un membru al echipei noastre globale de gânditori, inovatori, visători și realizatori care fac lucrurile care fac viitorul. Schimbând modul în care zburăm, alimentând avioanele într-un mod ecologic, menținând clădirile inteligente și sigure și chiar făcând posibilă respirația pe Marte. Fă cel mai bun tu. Lucrul la Honeywell nu înseamnă doar dezvoltarea unor lucruri interesante. Toți angajații noștri beneficiază de acces la oportunități dinamice de carieră în diferite domenii și industrii. Alăturați-vă nouă și faceți un impact. Avem ocazia ca un specialist în experiența clienților să se alăture echipei noastre Honeywell Building Technologies din București. Scopul principal al rolului este de a sprijini organizarea serviciilor si proiectelor prin procesarea pachetelor de lucru/gestionarea cererilor in timp util si corect.
  • Rezervarea și gestionarea ciclului de viață cu succes și în timp util a tuturor comenzilor de produse.
  • Procesarea comenzilor clientilor in sistemul SAP.
  • Urmăriți activitățile pentru facturarea clienților pentru a asigura un flux de numerar mai bun.
  • Permite fluxul de comunicare între clienți și departamentele interne.
  • Licență sau absolvent de facultate.
  • Experiență de minim 1 an pe rolul de Specialist în experiența clienților.
  • Abilitati puternice de comunicare (atat scrisa cat si verbala).
  • Abilitati analitice si de rezolvare a problemelor.
  • Jucător în echipă.
  • Limba germana nivel minim B2.
  • Limba engleza nivel minim B2.
  • O cultură care încurajează incluziunea, diversitatea și inovația.
  • Formare specifică pieței și dezvoltare personală continuă.
  • Oportunități de creștere în carieră.
  • Lideri cu experiență pentru a vă sprijini dezvoltarea profesională.
  • Mediu de lucru internațional.
Dacă acesta este rolul tău de vis, atunci ne-ar plăcea să auzim de la tine. Suntem un angajator cu șanse egale și prețuim diversitatea în compania noastră. Nu facem discriminări în funcție de rasă, religie, culoare, origine națională, sex, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut de veteran sau statut de handicap. Ne vom asigura că persoanelor cu dizabilități li se oferă acomodare rezonabilă pentru a participa la procesul de solicitare a unui loc de muncă sau la interviu, pentru a îndeplini funcții cruciale ale locului de muncă și pentru a primi alte beneficii și privilegii de angajare. Vă rugăm să ne contactați pentru a solicita cazare. Informații suplimentare
  • ID POST: HRD188941
  • Categorie: Experiența clienților
  • Location: 3 George Constantinescu,,Upground building, 5th floor (entrance A) District 2,Bucharest,BUCURESTI,020339,Romania
  • Neexceptat
Experiența clienților (GLOBAL)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Honeywell locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?