Customer Facing Responsible - French Speaker (m/f/d)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul postului Am pus știința în mișcare pentru a crea o lume mai bună și am făcut acest lucru de peste 100 de ani. Prin forța noastră globală de muncă diversă și pasionată de peste 14.000 de profesioniști – am devenit un furnizor de încredere de produse și servicii esențiale pentru clienții din industria biofarmaceutică, asistență medicală, educație și guvern, precum și tehnologii avansate și industrii de materiale aplicate. Datorită infrastructurii noastre globale, contribuțiile echipei noastre ajung în multe părți ale lumii și au un impact profund și pozitiv asupra vieții oamenilor. Dacă doriți să ne ajutați să rezolvăm cele mai complexe provocări ale lumii și să vă alăturați unei comunități incluzive, care vă sprijină dezvoltarea carierei – ești aici, alături de noi. . Aplicați acum și ajutați-ne să creăm noi căi pentru a crea o lume mai bună. . Prezentare generală a poziției – Flexibil la locație în țările menționate mai jos. În prezent, avem o oportunitate interesantă ca un responsabil cu serviciul clienți cu limba franceză să ni se alăture. Vă veți asumă responsabilitatea pentru a susține clienții noștri , iar noi oferim acest rol pe o bază permanentă cu normă întreagă. „Dacă ai grijă de oamenii tăi, oamenii tăi vor avea grijă de clienții tăi, iar afacerea ta se va ocupa de la sine.” Dorim să avem grijă de tine și să te ajutăm să sprijinim clienții noștri. Dacă franceză și asistența pentru clienți sunt abilitățile tale puternice. Să creștem împreună, trebuie doar să aplicați. Veți lucra de luni până vineri, de la 09:00 la 17:00, acest lucru poate fi flexibil. Veți avea un aranjament de lucru hibrid, lucrând flexibil între casă și birou . Adresa site-ului: Timpuri Noi . Sarcini și responsabilități cheie Monitorizați funcționarea zilnică a echipei CS și rezolvați problemele. Asistență pentru configurarea SOP pentru a îndeplini spiritul de VITEZĂ și PRECURITATE Verificați valabilitatea materialului și eficiența prețului în SAP Introduceți comenzi valide pentru a iniția expedierea produselor. data de livrare necesară Contactați clientul pentru a vă asigura că certificatele valide pentru produse chimice sau DG Gestionați comenzile pentru a asigura livrarea completă și la timp Creați facturi la timp la livrarea sau finalizarea instalării Gestionați produsele returnate și defecte către Centrele Logistice și oferiți credite clienților Contribuiți la îmbunătățiri continue ale calității pentru a asigura conformitatea afacerii Preluarea problemelor și rezoluțiilor clienților Asigură cel mai înalt nivel de satisfacție a clienților (interne și externe). Experiență Necesară Licență, cu 2-3 ani de experiență relevantă în serviciul clienților, va fi un plus. Experiențe în comerț internațional/logistica majore sau conexe vor fi un plus Bune abilități interpersonale și de comunicare Capacitate de a lucra cu succes într-un mediu de echipă. abilități de rezolvare a problemelor Cunoașterea aplicațiilor SAP și Microsoft Office Automotivat și demonstrează inițiativă și orientat spre rezultate Trebuie să fie capabil să comunice în franceză C1 și engleză B2 (verbal și scris). Informatii suplimentare: Tichete de masă. 24+ zile de vacanță (în funcție de durata serviciului). Sărbătorește-ți ziua de naștere cu o zi liberă – în platforma Flexible Benefit pentru luna ta de naștere. Abonament medical privat. Program de asistență pentru angajați Program de lucru flexibil și opțiune de lucru hibridă. Management deplin angajat în rezolvarea situațiilor Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic Oportunități de carieră bazate pe performanță și potențial. Mediu internațional în care puteți învăța din mai multe culturi lucrând în același birou. .

Vom folosi informațiile personale pe care ni le-ați transmis pentru a lua în considerare cererea dumneavoastră pentru rolul relevant.

Confidențialitatea dumneavoastră este importantă pentru noi. Vă rugăm să faceți clic aici pentru Politica noastră de confidențialitate, care explică scopurile pentru care vom folosi informațiile dvs. personale și modurile în care vom trata și păstra informațiile dvs. De asemenea, explică drepturile pe care le aveți în legătură cu informațiile dvs. și cum să ne contactați pentru orice întrebări sau solicitări. Politica de nesolicitare a terților Prin trimiterea candidaților fără a fi fost desemnați și contractați oficial pentru o anumită solicitare de post de către Avantor sau prin nerespectarea procesului de recrutare Avantor, pierdeți orice taxă pentru candidații trimiși, indiferent de termenii dumneavoastră obișnuiți. si conditii. Avantor lucrează cu o listă de furnizori preferați și va lua inițiativa de a se angaja cu agențiile de recrutare în funcție de nevoile sale și nu va accepta nicio formă de solicitare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Avantor pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Avantor pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Avantor locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?