Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Susţine realizarea obiectivelor companiei prin initierea si realizarea de activităţi la punctul de vanzare pentru sprijinirea Echipei de Vânzări in implementarea actiunilor de marketing cumparator si marketing consumator ale companiei.
Initiaza si conduce agenda proiectelor cu focus principal pe implementarea revizuirilor de sortimentatie, noi propuneri de planograme, optimizarea aranjarii in magazin (raft principal si plasarile secundare) si propuneri de decoratiuni pe categoriilor pentru clientii cheie din canalul de Clienti Traditional. Dezvolta programe active (Eveniment Marketing de Consumator) pentru Consumator & Categorie in canal Traditional Trade cu obiective definite de companie.
- In colaborare cu Shopper Insight Manager, pe baza analizei datelor Nielsen (Retail Audit, Scanned data), GfK si a datelor interne (volum, valoare, profitabilitate) pentru piata Traditional Trade detaliate la diverse nivele si structuri (canal de vanzare, perioada, client, zona, SKU), dezvolta actiuni (Shopper Marketing events) in colaborare cu agentia de BTL, menite sa ajute la atingerea obiectivelor specifice, pe tipuri de magazine.
- Impreuna cu Managerii categoriilor din departamentul Marketing, adapteaza mecanicile promotionale nationale, implementeaza strategia de lansare a produselor noi menite sa ajute la atingerea obiectivelor specifice, pe tipuri de magazine.
- Executa analiza necesara, folosind date interne si externe, si propune revizuirea sortimentatiei impreuna cu propuneri de noi planograme, incluzand participarea in discutii cu clientii cheie locali (LKA) si Managerii de Conturi Traditional Trade si ofera sprijin pe durata implementarilor si evaluarilor.
- Creeaza strategia si standardele de mercantizare, decoratiuni specifice categoriei/segmentului in locatia categoriei incluzand raftul principal si plasarile secundare, dar si propuneri de locatii ideale pentru plasamente scundare, incluzand modelul si dimensiunea lor, pe baza nevoilor specifice ale clientilor/categoriilor, pentru toate categoriile, canalele si tipurile de magazin, si prezentarea lor in fata propriei forte de vanzari.
- Initiaza dezvoltarea planului lunar de activari pe categorie, pentru fiecare canal TT. In colaborare cu responsabilul de implementare din dep. Vanzari, dezvolta si livreaza prezentarea lunara cu proiectele componente ale focus-ului lunar (ppt, targete valorice/distributie, info logistice).