Customer Operations Internship | Fully Remote

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea Companiei

Această afacere are misiunea de a revoluționa modul în care se lucrează la proiectele de construcții din întreaga lume. Aducem transparență, urmărire automată și facilităm munca de la distanță în ceea ce este în mod tradițional o industrie cu tehnologie scăzută.

Soluția lor combină camere de 360 ​​de grade simple, disponibile la raft, cu viziune computerizată de ultimă generație și învățarea automată pentru a crea un model 3D virtual. Aceasta oferă o istorie vizuală cuprinzătoare a proiectelor de construcție, oferind o singură sursă de adevăr, automatizează documentația laborioasă și permițând colaborarea în timp real. Este o tehnologie profundă făcută atât de simplă până și tatăl tău ar putea să o folosească.


Descrierea postului

Ești proaspăt absolvent cu experiență și experiență în construcții și o pasiune pentru tehnologie, care dorești să intri în lumea start-up-urilor? Sunteți gata să vă avansați în carieră, obținând experiență practică în fiecare aspect al operațiunilor cu care se confruntă clienții într-un mediu de mare creștere și învățând cum să îi ajutați pe clienți să profite la maximum de tehnologia nouă și inovatoare?


  • Integrarea de noi utilizatori pe platforma noastră
  • Întâlnirea personală cu clienții noștri și stabilirea de relații atât cu personalul de la nivel de șantier, cât și cu managementul
  • Fii prima linie de asistență pentru clienții noștri
  • Monitorizarea utilizării clienților și identificarea proactivă și abordarea oricăror probleme
  • Asigurarea că toate operațiunile adresate clienților funcționează fără probleme
  • Testarea și depanarea noilor versiuni ale produsului nostru, în special având în vedere utilizatorii noștri finali
  • Menținerea bazei noastre de cunoștințe pentru a-i ajuta pe clienții noștri să își rezolve singuri problemele
  • Stabilirea excelenței și eficienței operaționale
  • Identificarea și propunerea de oportunități de rafinare a proceselor noastre pentru a susține cererea în creștere

Experiență și cine ești

  • Experiență în construcții, în mod ideal cu o diplomă relevantă (de exemplu, construcții digitale, managementul construcțiilor, inginerie construcții sau similar)
  • O oarecare experiență în industrie ar fi ideală, dar nu esențială.
  • Foarte personalizat, cu abilități verbale excepționale - ca fața noastră față de clienți, trebuie să comunicați bine și să stabiliți relații cu ușurință
  • Axat pe client - grad ridicat de empatie, motivat intrinsec de satisfactia clientului
  • Abilități excelente de scris, atât pentru comunicarea prin e-mail, cât și pentru materiale orientate către clienți, de exemplu articole din baza de cunoștințe
  • Mentalitate la început: confortabil cu ambiguitatea și un mediu nestructurat, dispus să-ți sufleci mânecile și să-ți dai seama. Capacitatea nu numai de a echilibra, dar și de a gestiona eficient prioritățile concurente și mai multe proiecte în același timp
  • O abordare structurată și o mentalitate axată pe rezultate, cu o predispoziție pentru acțiune. Aveți un sentiment de urgență furnizând lucrări la timp și de înaltă calitate
  • Flexibilitatea de a călători în Marea Britanie pentru a întâlni clienți, precum și pentru a face naveta către și în interiorul Londra pentru îmbarcare, zile ocazionale de birou și rețele sociale

Calificări bonus

  • Interes personal și abilități de bază în marketing digital, de exemplu blogging, realizarea de videoclipuri etc
  • Cunoașterea fluentă a oricărei limbi europene în plus față de engleză

Ce obții

  • Salariu competitiv și opțiuni pe acțiuni. Ne dorim ca fiecare dintre angajații noștri să se simtă și să se comporte ca un proprietar, astfel încât fiecăruia li se oferă o cotă din companie. Succesul nostru este succesul tău.
  • O echipă solidă și pasionată de oameni năuciți care au un impact, precum și încredere și autonomie pentru a vă face treaba. Veți fi implicat într-o gamă largă de aspecte ale creșterii companiei, veți avea o mare influență asupra viitorului nostru și veți avea ocazia de a vă dezvolta cariera.
  • Zile de naștere oprite. Este ziua ta specială și ar trebui să o sărbătorești.
  • Mentorship. Spuneți-ne cum doriți să vă dezvoltați și vom folosi rețeaua noastră pentru a vă găsi un mentor cu care să faceți pereche.
  • Sprijin pentru auto-dezvoltare. Bugetul anual pentru cursuri, evenimente și conferințe. Și dacă doriți orice carte (cu condiția să fie legată de muncă în vreun fel), o vom primi pentru dvs., fără întrebări. Ne angajăm să vă ajutăm să creșteți.
  • Contribuie la Comunitate. Luați o zi liberă o dată pe trimestru și oferați-vă voluntar pentru o cauză socială pe care o alegeți.
  • Angajare 1%. Suntem mândri să facem parte din mișcarea Pledge 1% , angajând 1% din timpul personalului și 1% din capitalul individual al ambilor fondatori la ieșirea către cauze caritabile.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GradBay pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GradBay pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GradBay locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?