Customer operations quality coordonator - 2 ani

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea jobului

  • Coordoneaza echipa de "Calitate si monitorizare parteneri"
  • Monitorizeaza si analizeaza periodic performantele cu privire la indicatorii de calitate stabiliti pentru activitatile prestate de catre partenerii de servicii destinate clientilor;
  • Realizeaza si implementeaza planuri de imbunatatire a calitatii serviciilor livrate clientilor pe toate canalele de interactiune cu acestia;
  • Analizeaza fluxurile de lucru din aria Sevicii Clienti si propune modalitati inovative de optimizare ale acestora;
  • Monitorizeaza valorile pentru Customer Satisfaction/Net promoter score, identifica motivele de crestere/descrestere si propune modalitati de crestere a valorilor;
  • Monitorizeaza motivele de revenire ale clientilor si ofera feedback departamentelor responsabile;
  • Adreseaza intern, la nivelul departamentelor companiei, dar si extern, la nivelul partenerilor, motivele care genereaza satisfactia scazuta a clientilor fata de serviciile livrate si identifica impreuna cu responsabilii celorlalte departamente solutii de optimizare;
  • Participa la proiectele de optimizare a proceselor/sistemelor care sustin relatia cu clientii ;
  • Este responsabil pentru cererile/modificarile/revocarile drepturilor de acces, pentru personalul care are drept de acces in sistem in baza contractelor gestionate in cadrul propriei unitati
  • Participa la sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii;

Candidatul ideal

  • Absolvent studii superioare;
  • Experienta customer service/customer experience de minim 3 ani;
  • Constituie avantaj experienta anterioara in analiza si interpretarea de date;
  • Constituie avantaj experienta de coordonare a unei echipe de minim 2 persoane;
  • Operare în sistemele informatice – MS Office (Word, Excel, PPT) – nivel avansat;
  • Abilitati de analiza si eficientizare procese;
  • Abilitati de analiza date si statistica la nivel avansat;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa la nivel avansat;
  • Abilitati de leadership si lucru in echipa;
  • Abilitati analitice si de atentie la detalii;
  • Capacitatea de inovare si problem solving.

Suna ca un job perfect? Avem chiar mai multe de oferit:

  • Contract: perioada determinata 2 ani - inlocuire concediu crestere copil
  • Pachet salarial competitiv;
  • Reduceri pentru servicii medicale;
  • Zile libere in plus (Zi de naștere, Ziua energetică) + Zile de concediu suplimentar în funcție de vechimea în muncă;
  • Rambursarea unei părți din biletul de vacanta;
  • Oferte speciale pentru angajații noștri din partea colaboratorilor noștri;
  • Oportunități de dezvoltare profesională reală;
  • Mediu de lucru internațional și oportunități de călătorie;
  • Programul de integrare într-o echipă profesională, tanară și dinamică.

Ce altceva trebuie să știți?
Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru o perioada nu mai mare de un an.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ENEL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ENEL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ENEL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?