Descrierea postului
Scopul acestei poziții este de a gestiona și urmări clienții, comenzile de vânzări și comenzile de cumpărare, pentru a menține cel mai bun suport și logistică posibil pentru clienții externi și interni. Poziția va acționa ca interfață între client și fabrici.
Responsabilitati principale:
- Asigurați introducerea la timp și completă a comenzilor în sistemul ERP
- Generați și trimiteți confirmări de comandă
- Asigurați-vă că comenzile respectă reglementările de conformitate comercială
- Accelerați fabricile și asigurați-vă că articolele sunt livrate la timp și complete
- Clarificați aspectele comerciale ale comenzilor cu clienții
- Păstrați un contact strâns cu clienții pentru a informa orice întârzieri și probleme
- Predați cerințele de documentare către echipa de control al documentației și asigurați-vă că documentația este livrată completă și la timp
- Efectuați activități de gestionare a datelor conform politicii de gestionare a datelor
- Mențineți jurnalele de comenzi corecte și actualizate în sistemele ERP
- Logistică (inclusiv gestionarea datelor pentru comenzile „renunțate”)
- Aranjarea și coordonarea aprobărilor și inspecțiilor clienților, după cum este necesar
Cerințe:
- diplomă universitară
- Experienta de peste 2 ani intr-un rol administrativ
- Limbi engleză – nivel avansat, germană – nivel avansat
- Cunoștințe PC: MsOffice, Internet